Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در احکام غلامرضا شریعتی بخشدار مرکزی شهرستان آبادان، بخشدار اروندکنار و معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه آبادان معارفه و منصوب شدند.

بر این اساس بتول سعیدی زاده که پیش‌تر به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان آبادان فعالیت داشت، به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ادیب محاوی که پیش‌تر به عنوان بخشدار اروندکنار فعالیت داشت، از این پس به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان آبادان به کار خود ادامه می دهد.

همچنین صادق جلالی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان با حکم استاندار خوزستان به عنوان بخشدار اروندکنار ادامه فعالیت می دهد.

کد خبر 4768445

منبع: مهر

کلیدواژه: غلامرضا شریعتی حکم انتصاب استانداری خوزستان اروندکنار یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان ایلام شهرکرد تئاتر کودک و نوجوان گرگان پدافند غیرعامل شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • کشف رشوه خواری و پولشویی بیش از ۲۰ میلیاردی در استان یزد
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • پیش بینی روند افزایش دما در آبادان و خرمشهر
  • تأمین برق پایدار برای آزمون سراسری ۱۲ شهرستان استان مرکزی
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • لایروبی بیش از نیمی از انهار کشاورزی شهرستان رشت