Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز گفت: دو فروند هواپیمای قطر ایرویز به دلیل شرایط نامساعد جوی مقصد در فرودگاه بین المللی شیراز فرود اضطراری داشتند.

احسان استوار مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز ، در این باره گفت: ظهر امروز به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی فرودگاه دوحه قطر و با توجه به تفاهم نامه فی مابین فرودگاه بین المللی شیراز و حمد دوحه قطر، تاکنون فرودگاه بین المللی شیراز میزبان دو فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ و ۷۷۸ شرکت هواپیمایی قطر ایرویز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ پس از انجام سوخت‌گیری و با مساعد شدن شرایط جوی دقایقی پیش فرودگاه شیراز را به مقصد قطر ترک کرد اما پرواز بوئینگ ۷۷۸ به دلیل پر شدن تایم پروازی خلبان همچنان در فرودگاه شیراز است.

مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید دستغیب شیراز گفت: مسافران پرواز بویینگ ۷۷۸ این شرکت، به هتل هما شیراز انتقال داده شدند.

استوار تصریح کرد: مسافران حتما برای اطلاع از وضعیت پروازها با شماره ۱۹۹ در تماس باشند.

گفتنی است فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز پس از فرودگاه مهرآباد تهران سومین فرودگاه پرترافیک ایران است.

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود امانی‌بنی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: اعزام زائران عمره مفرده از امروز (۳ اردیبهشت‌ماه) از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس از سر گرفته شد.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی افزود: در همین راستا نخستین کاروان زائران عمره مفرده از فرودگاه مشهد از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه امروز به عربستان اعزام خواهد شد.

وی از پیش‌بینی تمام تمهیدات جهت عملیات اعزام و بازگشت زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد مقدس خبر داد و بیان کرد: نخستین کاروان زائران خراسانی عمره مفرده در حالی امروز عازم سرزمین وحی می‌شوند که این سفر زیارتی ۹ سال متوقف شده بود.

کد خبر 6085560

دیگر خبرها

  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیونی را به صاحبش برگرداند
  • این مرد کیف پول ۷۲ میلیون تومانی را به صاحبش برگرداند
  • بازگرداندن کیف پول ۷۲ میلیون تومانی به صاحبش
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۲۲۰ فروند هواپیمای تفریحی-آموزشی داریم