Web Analytics Made Easy - Statcounter

صباغیان با اشاره به گستردگی حوزه های انتخابیه خود گفت: اگر وضعیت حوزه های انتخابیه درست نشود شاهد ادامه بی عدالتی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمدرضا صباغیان» در جلسه شورای اداری، توسعه و افتتاح همزمان طرح های اقتصادی و زیربنایی استان یزد که با حضور رئیس جمهور در سالن برق منطقه ای عباسپور یزد برگزار شد، با اشاره به وسعت حوزه های انتخابیه خود گفت: حوزه های انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه شامل 5 شهرستان و نیمی از جمعیت مردم استان است که به دلیل گستردگی شاهد محرومیت های ویژه ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درخواست داریم که پیشنهادی مبنی بر اضافه شدن نماینده در این بخش داده شود تا از این طریق مشکل مردم حل شود.

وی افزود: متاسفانه آمایش سرزمینی رعایت نشده زیرا آمایش سفر رعایت نشده است و این کمبود سفر مسئولان دلیلی بر محرومیت در این مناطق بوده است.

صباغیان بیان کرد: میزان 168 لیتر در ثانیه آب شهرستان های حوزه انتخابیه در چادرملو وارد می شود اما کارخانه ای ندارد و انتظار ما دیده شدن این مناطق محروم است.

وی افزود: متاسفانه در سفر ریاست جمهوری هیچ طرحی در بهاباد و خاتم دیده نشده است که رئیس جموری باید توجه ویژه ای به آن شود.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه انتخابیه مشکل دارد و اگر این وضعیت درست نشود این بی عدالتی است و اجازه رشد به شهرستان ها نمی دهد.

پایان پیام/449

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی 13 آبان هفته وحدت 13 آبان شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه شبستان یزد رئیس جمهور دیدار با رئیس جمهور نماینده مردم مهریز در مجلس شبستان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۸۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، گفت: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین‌حال جا دارد از مردم خوب سمنان برای استقبال از آقای رئیس جمهور و هیأت همراه در سفر استانی هفته گذشته تشکر کنم.

وی افزود: امروز رئیس جمهور در سفر به پاکستان در جهت فعال کردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و رشد دیپلماسی به سر می‌برد که امروز روز آخر این سفر به پاکستان است و رئیسی فردا به دعوت رئیس جمهور سریلانکا به سفر یک روزه به این کشور خواهد رفت که توافقات خوب و افتتاحی را شاهد خواهیم بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6086280

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره «پوپک» در هفته فرهنگی اصفهان
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • وزیر کشور: استاندار جدید مازندران در حوزه اقتصاد متخصص است/ نوری: توجه جدی به اقتصاد دریا پایه خواهیم داشت
  • سردار رادان: طرح نور را با قوت ادامه خواهیم داد
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود