Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه انگلیس طی روزهای گذشته تداوم شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در کرانه باختری را محکوم کرد.

اخبار بین الملل- به نوشته «وبگاه وزارت خارجه انگلیس» سخنگوی وزارت خارجه این کشور برنامه‌های تازه (رژیم) اسرائیل برای ساخت بیش از ۲۳۰۰ واحد مسکونی در کرانه باختری را محکوم کرد.

 سخنگوی دستگاه دیپلماسی انگلیس در این زمینه گفت که براساس قوانین بین المللی این ساخت و سازها  غیرقانونی بوده و به راه حل دولتی لطمه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیپلمات انگلیسی افزود که لندن از اسرائیل می‌خواهد که چنین اقدامات مخرب را متوقف کند.

اتحادیه اروپا نیز دوشنبه گذشته تصویب طرح ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی جدید در سرزمین‌های اشغالی را مورد انتقاد قرار داد. به نوشته روزنامه« تلگراف» اتحادیه اروپا طی بیانیه‌ای موضع همیشگی خود را تکرار کرده و اعلام کرد تمامی فعالیت‌های مربوط به اسکان اسرائیلی‌ها در مناطق اشغالی، غیرقانونی است.

«ولید عساف» رئیس کمیته مقاومت علیه دیوار نژادپرستانه و شهرک‌سازی صهیونیستی نیز هفته گذشته گفت، رژیم صهیونیستی در سه روز اخیر شانزده دستور برای ادغام مناطق گسترده‌ای از کرانه باختری به فلسطین اشغالی صادر کرده است.

بر اساس گزارش « عربی ۲۱» عساف افزود، این دستورها که منجر به مصادره صدها هزار متر از اراضی کرانه باختری خواهد شد، با هدف اتصال شهرک‌های صهیونیستی به یکدیگر و نیز اتصال آنها به قدس اشغالی و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ صادر شده است.

این مقام فلسطینی در ادامه گفت: این دستورها در راستای خدمت به پروژه شهرک‌سازی، ابقای تسلط کامل بر سرزمین فلسطین و منابع طبیعی آن و نیز به حاشیه راندن بیشتر فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزارت خارجه انگلیس شهرک سازی کرانه باختری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، درگیری‌هایی میان فلسطینی‌ها و عناصر متجاوز در منطقه بنی نعیم واقع در شرق شهر الخلیل به وقوع پیوسته است.

این در حالی است که نیروهای گردان‌های قدس مستقر در شهر طوباس اعلام کردند موفق شدند تجهیزات جنگی نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

این نیروها تصریح کردند که عناصر متجاوز را در دانشگاه قدس واقع در شهر طوباس هدف قرار دادند. این عملیات نیروهای گردان‌های قدس از طریق یک کمین گسترده در منطقه مذکور علیه نظامیان صهیونیست صورت گرفت.

از سوی دیگر گردان‌های قسام اعلام کردند که یک عملیات موفقیت آمیز علیه نظامیان صهیونیست در شمال نوار غزه انجام داده‌اند.

این گردان‌ها تاکید کردند یک نظامی صهیونیست در بیت حانون در شمال نوار غزه هدف تک تیراندازهای فلسطینی قرار گرفت.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز از زخمی شدن یکی از عناصر یگان شلداگ خبر داد. وی در جریان درگیری‌های زمینی طی روز گذشته در شمال نوار غزه به شدت زخمی شده است.

کد خبر 6080538

دیگر خبرها

  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
  • دو نهاد و چهار صهیونیست در فهرست تحریم‌های اتحادیه اروپا قرار گرفتند
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ شمار زیادی بازداشت شدند
  • یورش گسترده صهیونیست‌ها به کرانه باختری/ ۲۰ نفر بازداشت شدند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند