Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی جوانان آسیا پس از پیروزی تیمش مقابل جوانان امارات در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا گفت: تیم در ادامه به اردوهای با کیفیت‌تری احتیاج دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سیروس پورموسوی سرمربی تیم ملی جوانان آسیا پس از پیروزی تیمش مقابل جوانان امارات در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی جوانان آسیا گفت: این بازی کمک کرد که سربلند از میدان خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی مبارک مردم ایران باشد و از همه تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: ما می‌دانستیم نقطه ضعف تیم امارات توپ‌های بلند است و ما از این مساله استفاده کردیم. امارات در این مسابقه بازی جوانمردانه نکرد.

او افزود: امکانات فدراسیون فوتبال تا اینجای کار خوب بوده من عازم مالزی هستم تا بعد از آن برنامه‌های آینده را به فدراسیون اعلام کنیم چون تیم در ادامه به اردوهای با کیفیت‌تری احتیاج دارد.

پورموسوی در پایان گفت: تیم امارات با انگیزه بود و ما تغییر سیستم دادیم و پس از آن به گل رسیدیم و پیروز میدان شدیم.

بیشتر بخوانید: قضاوت داوران ایرانی در دیدار استرالیا و بنگلادش نقش پررنگ بانوان هوادار در پیروزی ایران+عکس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی تیم ملی رقابت فدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر امارات، تیم فوتبال شباب الاهلی که سعید عزت‌اللهی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه آل مکتوم به مصاف تیم رده ششمی النصر خواهد رفت.

سعید عزت‌اللهی که چهار شب قبل در مسابقه سوپر شیلد بین قهرمانان لیگ‌های امارات و قطر به میدان رفت و پیروزی دو بر یک و قهرمانی را همراه با تیمش تجربه کرد، امشب هم در جمع نفرات اصلی شباب الاهلی مقابل النصر قرار گرفته است.

هافبک ایرانی شباب الاهلی که در دور برگشت لیگ برتر امارات پنج بازی و در جام ریاست جمهوری این کشور یک بازی انجام داده، امشب هم بین 11 نفر اصلی تیمش برابر النصر دیده می‌شود.

تیم فوتبال شباب الاهلی در حال حاضر 37 امتیازی و تیم دوم جدول لیگ برتر امارات است که دو بازی کمتر نسبت به الوصل صدرنشین انجام داده و اختلاف 14 امتیازی دارد.

دیگر خبرها

  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • پورموسوی: با جذب بازیکنان خارجی در نیم‌فصل دوم جبران کردیم
  • هشدار سران سعودی و اماراتی درباره تشدید تنش‌ های منطقه‌ای
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا