Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق گزارش روز یکشنبه وزارت دفاع ایتالیا، در پی وقوع یک انفجار در عراق پنج سرباز ایتالیا مجروح شدند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به گزارش آسوشیتدپرس، وزارت دفاع ایتالیا گفت: به دنبال این انفجار در صبح روز یکشنبه پنج سرباز این کشور مجروح شدند که حال سه تن از آنان بسیار وخیم است.

براساس این بیانیه، سربازان زخمی شده بخشی از نیروهای ویژه ایتالیا بودند که در راستای ماموریت مبارزه با داعش در حال آموزش نیروهای مسلح عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع ایتالیا اگرچه در این بیانیه هیچ اشاره ای به محل مجروح شدن سربازان و وقوع انفجار نکرده، اما اعلام می‌کند که سربازان زخمی شده از طریق بالگردهای آمریکایی به بیمارستان بغداد منتقل شدند.

ژنرال "دنی فورتین"  فرمانده نیروهای ناتو در عراق اعلام کرد که برغم افزایش تنش در منطقه خاورمیانه ناتو به ماموریت خود در عراق ادامه می‌دهد.

فورتین فرمانده نیروهای ناتو در عراق که وظیفه سرپرستی ۵۰۰ نیروی این ائتلاف برای «آموزش و مشاوره» به نیروهای عراقی را برعهده دارد، افزود: نیروها ائتلاف «به صورت قابل ملاحظه‌ای» تهدیدات را کاهش داده و قادر به ادامه ماموریت خود هستند.​

بیشتر بخوانید: پای ناتو به آذربایجان باز شد مسئول آموزش تروریست‌های انتحاری کشته شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا بیمارستان عراق ناتو وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا

باشگاه لیورپول برای انتخاب جانشین کلوپ به سراغ سرمربی مشهور ایتالیایی رفت.

به گزارش مشرق، یورگن کلوپ سرمربی محبوب و موفق قرمزهای آنفیلد چندی پیش در گفت‌وگو با رسانه باشگاه لیورپول اعلام کرد که بعد از ۸ سال سرانجام در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.

بعد از اعلام این خبر مدیران باشگاه انگلیسی به دنبال جانشین این مربی موفق آلمانی بودند و از همین رو گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید لیورپول آغاز شد و البته حواشی مختلفی به همراه داشت.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند که سران لیورپول علاقه‌مند به جذب سیمئونه اینزاگی سرمربی ایتالیایی اینترمیلان هستند و مذاکرات خود را برای جذب این مربی آغاز کردند. هرچند فابریزیو رومانو خبرنگار مشهور ایتالیایی اعلام کرد، این مربی به قرارداد خود با نراتزوری پایبند خواهد بود و قصد جدایی ندارد با این وجود مدیران لیورپول همچنان به دنبال جذب او هستند.

از طرفی نیز استیون ژانگ، مالک باشگاه اینترمیلان در واکنش به این خبر در گفت‌وگو با اسکای گفت: شک نکنید اینزاگی در اینتر می‌ماند و با ما همکاری خواهد کرد. او سرمربی بزرگ و فوق‌العاده‌ای است و در پروژه ما نفر اول برای موفقیت‌های اینتر است و ما او را به هیچ وجه از دست نخواهیم داد.

گفتنی است اینتر شب گذشته با شکست رقیب سنتی خود یعنی آث میلان موفق شد برای بیستمین بار فاتح اسکودتو (سری آ ایتالیا) شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • شویگو: اوکراین نیم‌ میلیون سرباز از دست داده است
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • چرا وام سرباز ماهر و ازدواج پرداخت نمی شود؟
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • «سیگار رایگان» پیشکش انگلیس به نیروهای اوکراینی!
  • فوری؛ حزب‌الله عراق از آغاز مجدد حملات به نیروهای آمریکایی خبر داد + اولین تصاویر | حمله با ۵ موشک
  • ناتو در اوکراین نیروی نظامی مستقر نخواهد کرد