Web Analytics Made Easy - Statcounter

امسال با کمک خیرین، ۳۰۳ دانشجوی متقاضی که از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه تهران و معتمدان بنیاد معرفی می‌شوند، حمایت خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در گردهمایی بنیاد حامیان دانشگاه که با حضور مسؤولان دانشگاه، خیرین نیک‌اندیش و دانشجویان بورسیه برگزار خواهد شد، از دانشجویان افتخارآفرین بورسیه با شرایط کسب دو بار رتبه نخست رشته تحصیلی خود، پذیرفته شده در مقطع کارشناسی ارشد با رتبه برتر یا استعداد درخشان، کسب رتبه نخست المپیادها یا جشنواره‌های علمی و دانشجویی معتبر و کسب رتبه در مسابقات ورزشی ملی و بین‌المللی تقدیر به‌عمل خواهد آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پنجمین دوره بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، تعداد ۹۴۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی (با میانگین معدل دو ترم قبل آنها بالای ۱۷ یا رتبه زیر دو هزار ورودی‌های ۹۷)، ۱۰۰ دانشجوی برتر مقطع کارشناسی‌ارشد (با معدل کل ۱۸)، ۱۵۰ دانشجوی برتر مقطع دکترا (کمک به تحقیقات پژوهشی مؤسسه بیوشیمی – بیوفیزیک)، ۲۰ دانشجوی برتر نابینا ،۶۰ دانشجوی برتر بین‌الملل و ۱۰۰ دانشجو در بخش حمایت از ایده‌های کارآفرینانه بورسیه می‌شوند.

در سال جاری با کمک خیرین، تعداد ۳۰۳ دانشجوی متقاضی که از طرف معاونت دانشجویی دانشگاه و معتمدین بنیاد معرفی می‌شوند، حمایت خواهد شد.

بر این اساس، در سال ۱۳۹۸ در مجموع یک هزار و ۶۷۳ دانشجو مورد تشویق و حمایت قرار خواهند گرفت که تعداد هشت حامی از یک هزار و ۳۷۰ دانشجوی برتر بورسیه در قالب اهدا جایزه تحصیلی و تعداد ۴۲ حامی از ۳۰۳ دانشجوی متقاضی در قالب کمک هزینه تحصیلی حمایت می‌کنند.

پنجمین گردهمایی دانشجویان بورسیه بنیاد حامیان دانشگاه تهران، ۲۵ آبان ۱۳۹۸ از ساعت ۱۸-۱۵ در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه برگزار می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: افزایش 15 درصدی پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی قم اعلام شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه تهران روابط عمومی کارشناسی مقطع کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران بنا به درخواست دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد، این دانشگاه از بین دانشجویان مقطع کارشناسی، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته‌ مطالعات چین؛ نظام قدرت جهانی؛ جهانی شدن و فرهنگ، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد.‌

شرایط عمومی پذیرش به شرح زیر است:

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضی مرتبط باشد.

داوطلبان فقط در یک رشته می‌توانند ثبت نام کنند.

تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز نیست.

مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.

پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت کنید.

نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، مراجعه کنند.

پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۲۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

کد خبر 6087776

دیگر خبرها

  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • حمایت دانشجو معلمان یزدی از سپاه پاسداران