Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:20:31 GMT

توضیح فراز فاطمی درباره شادی گل (سلام نظامی)

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۴۲۸

توضیح فراز فاطمی درباره شادی گل (سلام نظامی)

فراز فاطمی اعتقاد دارد فدراسیون فوتبال باوجود مشکلات اقتصادی شرایط خوبی را برای تیم جوانان رقم زده است.

به گزارش "ورزش سه"، فاطمی مدیر تیم جوانان در گفتگو با خبرنگاران گفت: در درجه اول این پیروزی را به تمام مردم ایران تبریک می گویم. خداراشکر توانستیم صعود کنیم اما این کار آسانی نبود. ما امارات را زیر نظر داشتیم، امارات دو ماه اردوهای اروپایی داشت، یک 28 روز در امارات حضور داشت و بچه های ما فوق العاده بازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کادرفنی زحمت زیادی کشید، آقای پورموسوی برای بچه ها زحمت کشیدند، فدراسیون هم باتوجه به شرایط اقتصادی، وضعیت خوبی را برای ما رقم زدند تا بچه ها با شرایط خوب وارد مسابقات شدند.

 

فراز فاطمی همچنین درباره خوشحالی بعد از گل و سلام نظامی گلزن تیم ملی هم عنوان کرد: این بازیکنان جوان و پرانرژی هستند. برایشان خیلی مهم بود که بتوانیم امارات را شکست دهیم. چیز خاصی نبود و بچه ها می خواستند خوشحالی خود را بروز دهند و خداراشکر همه چیز با خوبی و خوشی به پایان رسید.

جوانان فراز فاطمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جوانان فراز فاطمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد

به گزارش همشهری آنلاین، سیدرضا فاطمی امین گفت: در بحث ایمنی خودروها شرایطی برای خودروسازان تعیین کردیم که مهم‌ترین آن‌ها، افزایش مدت گارانتی و انجام تست‌های مربوطه است که مقرر شده بخش خصوصی در زیرساخت‌های این تست‌ها سرمایه‌گذاری کند و همچنین نظارت در این حوزه باید دائمی باشد.

کد خبر 846408 منبع: تسنیم برچسب‌ها رضا فاطمی امین - وزیر صمت خبر مهم بازار خودرو خودرو خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر
  • تیم بعدی مهدی قایدی مشخص شد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار درباره خطر حملات پهپادی برای امنیت ملی آمریکا
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد