Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@17:07:33 GMT

نشست اعضای «اِکو» در بخش تعاون برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۵۲۳

نشست اعضای «اِکو» در بخش تعاون برگزار می‌شود

نشست مشترک اعضای سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) با موضوع تعاون به میزبانی اتاق تعاون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست تعاونی های کشورهای عضو اکو در تهران با حضور نمایندگانی از کشورهای ترکیه، پاکستان و قرقیزستان همچنین نمایندگانی از وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و نمایندگان سفارتخانه های کشورهای عضو اکو در ایران با موضوع نقش تعاونی ها در رشد و توسعه اقتصادی پایدار کشورها از فردا به میزبانی اتاق تعاون ایران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با موضوع تعاون از فردا به مدت سه روز به میزبانی اتاق تعاون و با حضور نمایندگان بخش تعاون کشورهای عضو برگزار خواهد شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان نماز جمعه هفته وحدت مسجد هفته وحدت مجلس اکو تعاون نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت

رامیار فرزان، دبیر علمی کنگره ملی «سوختگی» گفت: دوازدهمین دوره این کنگره در روزهای ۲ و ۳ خرداد ماه در تالار مرکزی شهر رشت با حضور اساتید برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه در این کنگره کارگاه‌های جنبی علمی برگزار می شود، تأکید کرد: دوازدهمین کنگره ملی سوختگی دارای حداکثر امتیاز بازآموزی است.

دبیر علمی دوازدهمین کنگره ملی «سوختگی» تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به وبگاه کنگره مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • حسین علایی: ۱۲۰ جنگنده پیشرفته برای مقابله با ایران به پرواز درآمدند اما .../در زمان حمله سپاه، فرمانده سنتکام در اتاق عملیات اسرائیل حضور داشت
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • رفع پلمب اتاق بازرگانی آبادان
  • قدردانی اتاق بازرگانی از استاندار همدان
  • رفع پلمپ اتاق بازرگانی آبادان
  • نشست شورای امنیت برگزار شد/ کشورهای غربی همچنان کورند
  • فعالان اقتصادی پیشگامان ورود به عصر جدید علم و فناوری
  • برگزاری کنگره ملی سوختگی به میزبانی رشت
  • نخستین بار؛ میزبانی ایران از رقابت‌های تنیس ساحلی