Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@04:29:17 GMT

پیروزی خنت در حضور محمدی

تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۴۹۹۱۲

پیروزی خنت در حضور محمدی

خبرگزاری میزان- خنت در حضور میلاد محمدی مقابل خنک به برتری دست یافت. تاریخ انتشار: 22:28 - 19 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۶۷۱

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در ادامه هفته پانزدهم لیگ بلژیک، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب (یکشنبه) خنت در دیداری خارج از خانه به مصاف خِنک رفت و در نهایت ۲ بر صفر به برتری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دپویتره (۲) و دیوید (۴۶) برای تیم مهمان گلزنی کرند.
میلاد محمدی ۹۰ دقیقه برای خنت بازی کرد.   خنت با این پیروزی ۲۸ امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد.   خنک با ۲۰ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: میلاد محمدی خنت خنک لیگ بلژیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۴۹۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال ۳ - شمس‌آذر ۲

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱ و ۵۱ - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال/ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر.

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی در دقیقه ۲۱

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با ۳ گلی که امروز زد ۳۴ گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، اما بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰ - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰ - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵ - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱ - سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱ - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱ - مجتبی فخریان).

دیگر خبرها

  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • بازگشت استقلال به صدر جدول با برتری مقابل شمس آذر
  • پیروزی ۳ بر ۲ شاگردان نکونام
  • برتری استقلال مقابل شمس آذر / تصاحب دوباره صدر جدول
  • برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پیروزی استقلال برابر شمس آذر در نیمه اول
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل شمس آذر
  • پدیده کشتی ایران، آرش یوشیدا را حذف کرد
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • برتری ۲ برابری پرسپولیس مقابل صنعت‌نفت در آبادان