Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و رئیس واحد تهران مرکزی در بازدید از دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه از نزدیک با مشکلات و نظرات دانشجویان و استادان دانشکده آشنا شد. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آقامیری همچنین در جلسه ای با مدیران دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه، با اشاره به اهمیت نقش گروههای آموزشی و دانشکده دستور داد طرح های  مدار  و هم‌افزایی و تمرکز در سیاستگذاری رشته های  ارتباطات و مدیریت رسانه  اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح ها  اخیرا  به  پیشنهاد دانشکده علوم‌ارتباطات و مطالعات‌رسانه برای مهارت‌افزایی دانشگاه و دانش‌افزایی‌رسانه‌ها و هم‌چنین استفاده  حداکثری از ظرفیت های گروههای آموزشی ارتباطات و مدیدیت رسانه استان تهران تصویب شده است.

با اجرای طرح‌مدار، گروهای مرتبط با ارتباطات و همچنین رسانه‌های دانشگاه از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده می‌کنند؛ دانشجویان مباحث‌نظری کلاس‌های آموزشی مثل پوشش‌خبری، اصول‌روزنامه‌نگاری را با حضور در رسانه‌های دانشگاه و در محیط واقعی فرامی‌گیرند و از تجربیات همکاران رسانه‌ای استفاده خواهند کرد و در مقابل خبرنگاران این‌رسانه‌ها  هم‌از توان و اندوخته‌های‌تجربی استادان بهره خواهند گرفت.

نیازی معاون پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز  نیز در این نشست با تاکید بر ایجاد و تقویت نشریات تخصصی ارتباطات گفت برای حل مشکل رساله های دکتری با نظر روسای دانشکده ها ،ظرفیت استادان راهنما و مشاور فعال افزایش داده می شود.

انتهای پیام/

R1361/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا

رضا عریانی‌نژاد سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: در راستای تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به‌عنوان ارزش ایرانی اسلامی و آموزش نیروی انسانی با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی سوم اردیبهشت روز ملی کارآفرینی نامیده شد.

وی افزود: این روز، روز بزرگداشت شیخ بهایی، روز معمار و روز کسانی است که در شرایط سخت تلاش می‌کنند تا کاری بیافرینند، کاری که گاه از دست دولت‌ها نیز برنمی‌آید.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان عنوان کرد: کارآفرینان در اجتماع سبب پویای و افزایش بهره‌وری شده و در سطح اجتماع ارزش کار را افزایش می‌دهند و روحیه سعی و تلاش در بدنه جامعه را بالا می‌برند.

عریانی‌نژاد با بیان اینکه مهم‌ترین کارکرد مؤسسات و مراکز علمی نوین در دنیا، مهارت‌افزایی دانشجویان درراستای کارآفرینی است، ادامه داد: بر این اساس، دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی باید بدون دغدغه وارد فضای کسب و کار شوند.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان بزرگ‌ترین شبکه اجتماعی کشور و برپایه مشارکت مردمی و پیشرو در حل مسائل جامعه، گام‌های مفیدی در مهارت‌محور کردن آموزش عالی و با رویکرد نوین مبتنی بر سند تعالی و توسعه دانشگاه با ترسیم چشم‌انداز و تنظیم برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت درراستای تحقق کارآفرینی و مهارت‌افزایی دانشجویان کشورگام‌های مهم و مؤثری برداشته است.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان تأکید کرد: این دانشکده متولی اصلی اجرای آموزش‌های فنی حرفه‌ای و مهارتی رسمی (کاردانی پیوسته، ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته) و غیررسمی (آموزش‌های کوتاه‌مدت مورد نیاز صنایع مختلف) است.

عریانی‌نژاد تشریح کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان می‌کوشد با نگرشی بلندمدت در توسعه حوزه‌های مهارتی و کارآفرینی به تمام گروه‌های انسانی خدمات خود را عرضه کند تا در فضای کسب و کار کشور و فرآیند تولید ثروت، انتظارات مهارتی و دانشی بازار را برآورده کند.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه وضعیت موجود و کمبود نیروی انسانی ماهر به توسعه مهارت‌ها و توانمندسازی نیروی انسانی در استان همدان، منطقه و روحیه کارآفرینی منابع انسانی بپردازد.

سرپرست دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان خاطرنشان کرد: در این راستا اردیبهشت‌ماه سال جاری رویداد صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی به‌نام در استان همدان با برگزاری نمایشگاه و چند کارگاه سخنرانی اختصاصی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعطیلی برخی واحدهای دانشگاه آزاد در زمان برگزاری کنکور
  • از اولین دانشگاه شیعی در پاکستان چه می دانیم؟
  • باید دیوارکشی‌های میان رشته‌های مختلف را برداریم
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه آزاد چه گفتند؟
  • هم‌افزایی جلوی بسیاری از موازی‌کاری‌ها را می‌گیرد
  • اساتید هنر و رسانه در هم اندیشی با ریاست دانشگاه ازاد چه گفتند؟
  • دانشگاه آزاد همدان میزبان ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در رویداد صدرا
  • لزوم عضویت استادان کارگروه جغرافیا در کمیته‌های ارتقای اساتید/ محور‌های ۱۰ گانه خروج از ساختار معیوب جغرافیا
  • رییس دانشگاه آزاد اسلامی از معاونت علوم انسانی و هنر بازدید کرد
  • راه‌اندازی ۳ دانشکده موضوعی جدید در دانشگاه آزاد شهرکرد