Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولگنار سولسشایر از تیمش انتظار داشت مقابل برایتون گل‌های بیش‌تری به ثمر برساند. ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر پس از برتری 3 - یک تیمش مقابل برایتون در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادعا کرد شاگردانش می‌توانستند گل‌های بیش‌تری به ثمر برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در این باره گفت: باید گل‌های خیلی بیشتری می‌زدیم.  نمایشی عالی از بچه‌ها  دیدیم و تماشایحملات‌شان لذتبخش بود. آنتونی مارسیال گلی نزد اما فوق العاده  ظاهر شد و برای راشفورد، جیمز و پریرا فضاسازی کرد. برندن ویلیامز هم عالی به توپ ضربه زد. او چند بازی خوب داشته است و انگار می‌خواهد از حضور درون زمین لذت ببرد. می‌توانست یک گل بزند و یک پاس گل هم داشته باشد، به همین خاطر خیلی برای او خوشحالم. چند تن از طرفداران کم سن و سال ما با آرزوی این که روزی به سطح راشفورد و ویلیامز برسند، به خانه خواهند رفت و این حسی است که ما در این فصل به اندازه کافی ایجاد نکرده‌ایم. امروز عالی بودیم. 

 او در پایان افزود: جدول در حال حاضر واقعا اهمیتی ندارد. باید به پیشرفت و برنده شدن در بازی‌ها ادامه بدهیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. 

جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس

 

انتهای پیام/

 

 

جدول در حال حاضر واقعا اهمیتی ندارد؛ باید به پیشرفت و برنده شدن در بازی‌ها ادامه بدهیم تا ببینیم به کجا می‌رسیم. 

رشفورد؟ وقتی از خودت راضی نباشی ولی هنوز لبخند بزنی، یعنی از کارت لذت بردی و امروز همین اتفاق برای او افتاد. دوست داشت گل‌ها و پاس گل‌های بیشتری داشته باشد اما شخصا دوست نداشتم یک مدافع باشم و امروز برابر او قرار بگیرم. 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر انگلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت

به گزارش خبرگزاری مهر، استان‌های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی به ترتیب بیشترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا را انجام دادند. در لرستان ۲۱ هزار و ۹۵۷ مجوز، گیلان ۳۱ هزار و ۳۹۰ مجوز، چهارمحال و بختیاری ۹ هزار و ۷۷۶ مجوز و خراسان جنوبی ۶ هزار و ۵۰۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شده است.

در استان‌های کرمان، فارس، بوشهر، گلستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان کمترین میزان تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا انجام شده است.

گفتنی است؛ بررسی آمار تبدیل مجوزهای کاغذی در دستگاه‌ها نشان می‌دهد چهار دستگاه برتر در این رتبه بندی به ترتیب سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و سازمان نظام پزشکی هستند. در هر یک از این دستگاه‌ها به ترتیب ۲۳.۹ درصد، ۱۴.۴ درصد، ۸.۳ درصد و ۲.۸ درصد از مجموع مجوزهای کاغذی صادره به مجوز الکترونیکی تبدیل شده است.

لازم به ذکر است؛ از (۲۵ اردیبهشت) مجوزهای کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نام شأن در ( qr.mojavez.ir) نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه / کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها ( mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 6087925 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین
  • ادامه روند کاهشی قیمت طلا و سکه در بازار؛ نیم سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • جنگ بیانیه‌ها در انگلیس: فارست کوتاه نمی‌آید
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند