Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:10:25 GMT

لیورپول جنگ بزرگ فصل را از منچسترسیتی برد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۰۵۷۹

شاگردان کلوپ در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در مصاف بزرگ فصل، مقابل منچسترسیتی به پیروزی پرگل رسیدند و به نوعی فاتح بازی با نزدیکترین رقیب شان در راه قهرمانی شدند.

به گزارش تابناک ورزشی ، یکشنبه شب در ادامه هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستر سیتی بود و به پیروزی پرگل 3 بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازی شاگردان کلوپ خیلی زود به گل رسیدند. فابینیو دقیقه 6 و محمد صلاح در دقیقه 13 دوبار پیاپی دروازه کلودیو براوو را باز کردند تا آب سردی بر پیکره پپ و شاگردانش ریخته شود.

در نیمه دوم باز هم عطش گلزنی شاگردان کلوپ ادامه داشت و این بار سادیو مانه در دقیقه 51 موفق به گلزنی شد.در ادامه شاگردان پپ که در صدد بازگشت به بازی بودند تنها توانستند یکی از گل‌های خورده را توسط برناردو سیلوا در دقیقه 78 جبران کنند.در نهایت لیورپول موفق شد در این بازی بزرگ به پیروزی ارزشمند برسد و با فرار بزرگ در صدر جدول لیگ برتر انگلیس با 34 امتیاز در قامت مدعی اصلی قهرمانی جزیره قرار گرفت. منچسترسیتی هم در امتیاز 25 باقی ماند و در رده چهارم ایستاد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا کلوپ لیورپول تابناک ورزشی منچسترسیتی طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم

سال 2012 در چنین روزی و از هفته سی و پنجم رقابت های لالیگا اسپانیا فصل 2011/12، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که رئال مادرید با گل سامی خدیرا در نیمه اول از میزبان پیش افتاده بود،‌ بارسلونا در دقیقه 70 با گل الکسیس سانچز بازی را به تساوی کشاند. این گل اما پایان کار نبود و سه دقیقه بعد، کریستیانو رونالدو با پاس مسوت اوزیل بار دیگر برتری را به رئال مادرید هدیه داد. این بازی در نهایت با نتیجه 2-1 به سود شاگردان ژوزه مورینیو به پایان رسید تا اختلاف دو تیم در جدول به 7 امتیاز برسد. رئال مادرید نهایتا در این فصل با ثبت دو رکورد تاریخی کسب 100 امتیاز و به ثمر رساندن 121 گل در یک فصل،‌ به مقام قهرمانی دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا نیز با 91 امتیاز و 114 گل زده در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

دانلود (35.9MB)

دیگر خبرها

  • شاگردان هاشمی در یک قدمی فینال لیگ بسکتبال
  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • کلوپ: واقعا فکر می‌کنید منچسترسیتی فشار لیورپول را احساس می‌کند؟
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • پیروزی 4-0 لیورپول مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 2016/4/20) / فیلم
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت