Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@16:02:55 GMT

ستاره لیورپول اینگونه از پپ انتقام گرفت! (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۰۵۸۰

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول موفق شد یکی از سه گل مهم تیمش مقابل سیتی را به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیداری حساس و تعیین کننده در جریان قهرمانی لیگ برتر موفق شد با نتیجه 1-3 سیتی را مغلوب کرده و گام بلندی برای فتح اولین لیگ برتر خود در تاریخ بردارد. سادیو مانه در این دیدار نیز درخشان ظاهر شد و روی ارسال دقیق جوردن هندرسون در اوایل نیمه دوم، موفق شد با یک ضربه سر دقیق و حساب شده دروازه کلودیو براوو را باز کرده و زننده گل سوم مرسی سایدی ها لقب گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پپ گواردیولا یک هفته قبل از این دیدار حساس مدعی شد نگران شبیه سازی سادیو مانه در این دیدار است و همین موضوع این مسابقه را جنجالی تر از قبل کرده بود. البته سرمربی اسپانیایی سیتی در روزهای بعدی سعی کرد مواضع خود را تعدیل کند و یورگن کلوپ نیز در نشست خبری قبل از این دیدار تصمیم گرفت پاسخ چندانی به صحبت های گواردیولا ندهد.

 

اما در این بازی هیچ صحنه حتی مشکوک به پنالتی نیز روی سادیو مانه رخ نداد و این مهاجم آماده موفق شد در دقیقه 51 با باز کردن دروازه سیتی، به نوعی با پپ گواردیولا تسویه حساب کند. البته سرمربی سیتی در پایان بازی با لبخند به استقبال سادیو مانه رفت و به نظر می رسید به نوعی از وی دلجویی کرده باشد.

 

 

 

 

لیورپول سادیو مانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول سادیو مانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال هفته گذشته در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر استون ویلا به میدان رفت و با دو گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول را به منچسترسیتی واگذار کند و نتوانست از باخت لیورپول برابر کریستال پالاس به سود خودش استفاده کند. 

این شکست باعث شد که شاگردان پپ گواردیولا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال و لیورپول در صدر جدول قرار بگیرد و حالا این دو تیم باید در چند بازی باقی مانده به لغزش آنها امیدوار باشند تا فرصت بالا بردن جام قهرمانی در این فصل را به دست بیاورند. 

الکساندر آرنولد در گفتگو با اسکای اسپورت و در پاسخ به سوالی درباره شکست این حریف قدرتمند اظهار داشت:« اگر دیدارها برعکس برگزار می‌شود و بازی آرسنال اول بود و ما پس از آنها به میدان می‌رفتیم، شاید شرایط و ذهنیت آنها متفاوت پیش می‌رفت. 

همه چیز به روحیه و ذهنیت بازیکنان بستگی دارد. من فکر می‌کنم که نتیجه و باخت ما روی نتیجه بازی آرسنال تاثیر گذاشت. آنها احتمالا بیش از حد هیجان زده شدند و فکر کردند که فرصت بسیار خوبی دارند و باید هر طور شده از آن استفاده کنند که این اتفاق رخ داد.»

دیگر خبرها

  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • موفقیت بهای سنگینی دارد؛ «ستارگان نفس بریده»
  • گواردیولا: بازیکنانم باید دو روز در یخچال بمانند!
  • همه علیه ستاره بارسا: حق با گواردیولا بود!
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • طعنه ستاره لیورپول به آرسنال: زیادی ذوق کردید!
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا
  • سیتی فینالیست شد / سیلوا اشتباه خود را با گل صعود جبران کرد
  • جنون ناگهانی گواردیولا علیه فودن! (عکس)