Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش المیادین، البخیتی اعلام کرد، یمن قادر است، به تمامی تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد.

وی افزود: حملات عربستان به یمن تنها در راستای منافع اسرائیل و امریکاست و هیچ سودی برای سعودی و امارات نخواهد داشت.

این مقام ارشد جنبش انصارالله تصریح کرد: ما این توانایی را داریم که هر نقطه‌ای را در داخل رژیم صهیونیستی هدف حملات قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از آن که توانمندی حمله به عمق خاک سعودی را پیدا کردیم، دیگر مشکلی نخواهیم داشت که سرزمین‌های اشغالی را هدف بگیریم.

اشاره البخیتی به حمله پهپادی شهریورماه  انصارالله به دو پالایشگاه "بقیق" و "هجره خریص" متعلق به شرکت آرامکو در شرق این کشور صورت می‌گیرد، حمله ای که تولید نفت سعودی را به کمتر از پنج میلیون بشکه در روز کاهش داد.

پیش از سخنان، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن روز شنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که اگر این رژیم مرتکب حماقت علیه ملت یمن شود، با شدیدترین حملات نیروهای یمنی روبه رو خواهد شد.

این تهدیدات پس از آن صورت می‌گیرد که به اذعان تحلیلگران صهیونیست، اصرار اسرائیل برای رابطه با عربستان، پای این رژیم را به جنگ یمن باز کرده است.

"ران ایدلیست" اعلام کرد: تل آویو دلیل دخالت خود در جنگ یمن را دفاع از منافع خود در دریای سرخ اعلام می کند درحالی که واقعیت این است که این اقدام با هدف کمک به عربستان انجام شده است.

جنگ ائتلاف عربی علیه یمن به سرکردگی عربستان در حالی وارد چهارمین سال خود می‌شود که ریاض و همپیمانانش به هیچ یک از اهداف خود در این جنگ دست نیافته اند و چشم‌انداز روشنی برای پایان دادن به این جنگ فرسایشی وجود ندارد.
 

برچسب‌ها جنبش انصارالله البخيتي رژیم صهیونیستی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جنبش انصارالله البخيتي رژیم صهیونیستی جنبش انصارالله البخيتي رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند

ماموستا ملامحمد شادابی در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب در سخنانی ضمن تبریک عملیات موفقیت آمیز وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: بیش از ۷۵ سال از عمر منحوس رژیم جعلی اسرائیل در منطقه خاورمیانه می‌گذرد و در این مدت ایران تنها کشوری بوده است که در مقابل تجاوزگری های صهیونیست ها ایستاده است.
 
امام جمعه «مله دزگه ذهاب» گفت: حجم آتش و موشک بارانی که توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سر رژیم صهیونیستی فرود آمد در تاریخ جنگ‌های جهان بی‌نظیر بوده است و همین امر باعث ترس و درهم پاشیدن شالوده کشورهای استکباری به ویژه رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل شد.
 
این عالم اهل سنت در ادامه با تأکید بر اینکه نیروهای دفاعی ایران آماده پاسخگویی به هرگونه تجاوز به مرزهای این کشور هستند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران در نهایت آمادگی قرار دارند و هرگونه تجاوز و تعدی به مرزهای خود را با شدیدترین وجه ممکن پاسخ خواهد داد و این مهم را دشمنان به خوبی دریافته‌اند.
 
ماموستا شادابی افزود: رژیم صهیونیستی امروز می‌داند که توان و نیروی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد بنابراین به دنبال ایجاد یک جنگ ترکیبی به همراه دیگر دوستان و هم پیمانان خویش می‌باشد به گونه‌ای که در روزهای اخیر یک جنگ رسانه‌ای بزرگ علیه ایران اسلامی به راه انداخته است تا بر این شکست مذبوحانه خود را سرپوش بگذارد.
 
امام جمعه «مله دزگه ذهاب» در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: رژیم منحوس اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند بنابراین مانند یک دیوانه و یک انسان مجنون تمام کشورهای منطقه را به نوعی به جنگ و خونریزی کشانده است و بی‌شک این آینده کشور و کسانی است که در حال افول و از بین رفتن هستند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عربستان: جامعه جهانی به مسوولیت خود مبنی بر توقف تجاوز اسرائیل عمل کند
  • مخالفت نتانیاهو با جلسات ارزیابی اهداف تجاوز اسرائیل به غزه
  • ارتش یمن عملیات‌های خود علیه اسرائیل را افزایش می دهد
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • دهمین سالگرد تجاوز نظامی به یمن؛ دورنمای حل بحران چیست؟
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای
  • رژیم اسرائیل غاصب به خوبی پایان عمر خود را می‌بیند