Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:18:27 GMT

پیروزی دشوار یوونتوس برابر میلان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۰۷۷۹

پیروزی دشوار یوونتوس برابر میلان

تیم فوتبال یوونتوس برای شکست میلان به زحمت افتاد و به صدر جدول سری آ بازگشت.

به گزارش ایسنا، یوونتوس یکشنبه شب در مهمترین بازی هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، برابر میلان قرار گرفت و یک بر صفر پیروز شد.

نیمه اول این دیدار با وجود این که دو تیم فرصت گل‌زنی داشتند، با تساوی بدون گل به پایان رسید. در ۴۵ دقیقه دوم پائولو دیبالا جایگزین کریستیانو رونالدو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره پرتغالی برای دومین بازی تعویض شد. او در نیمکت ننشست و مستقیم به رختکن رفت. در نهایت دیبالا گل پیروزی یوونتوس را در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند.

یوونتوس با کسب سه امتیاز بازی به صدر جدول بازگشت و جایگاهش را از اینتر پس گرفت. تیم تورینی اکنون ۳۲ امتیازی است و میلان با ۱۳ امتیاز در رتبه چهاردهم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال یوونتوس ایتالیا سری آ ایتالیا تیم فوتبال میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد

به گزارش "ورزش‌سه"، بهروز عظیمی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا بوده، در گفتگویی کوتاه درباره پیروزی برابر کویت و صعود مقتدرانه از دور گروهی گفت: خدا را شکر که بازی را مقتدرانه بردیم و به دور بعدی صعود کردیم. تیم ما کاملا همدل است و در آرامش کامل به سر می‌بریم.

او با اشاره به بازی کویت گفت: همانطور که دیدید باتمرکز بازی کردیم و موفق شدیم بازی با کویت را ببریم. آن چیزی که کادر از ما خواست را انجام دادیم.

عظیمی سپس دربازی بازی مرحله یک چهارم برابر قرقیزستان هم صحبت کرد و گفت: بازی بعدی با قرقیزستان داریم. قطعا برای پیروزی و قهرمانی با قرقیزستان بازی می‌کنیم.

گفتنی است که تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 12:30 دقیقه امروز (چهارشنبه) در بانکوک به مصاف قرقیزستانی می‌رود که موفق شده مقابل ژاپن نتیجه خوبی بگیرد و یکی از دلایل حذف زودهنگام این غول فوتسال قاره کهن به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • عظیمی: تیم ملی در آرامش کامل قرار دارد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد