Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@15:56:59 GMT

ترابی جایگزین حاج‌صفی در تیم ملی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۰۷۸۱

ترابی جایگزین حاج‌صفی در تیم ملی شد

خبرگزاری میزان- مهدی ترابی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس پس از مصدومیت احسان حاج‌صفی به اردوی تیم ملی اضافه شد. تاریخ انتشار: 01:21 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۶۸۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در حالی که اردوی تیم ملی برای بازی مقابل عراق از دیروز (یکشنبه) زیر نظر مارک ویلموتس و سایر اعضای کادر فنی شروع شده، عصر دیروز مشخص شد که احسان حاج‌صفی به دلیل مصدومیت نمی‌تواند ملی‌پوشان را همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر این اساس، کادر فنی تیم ملی بلافاصله از مهدی ترابی برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد و هافبک پرسپولیس نیز دیشب به سایر ملی‌پوشان ملحق شد.

بدین ترتیب تعداد پرسپولیسی‌های حاضر در اردوی تیم ملی به شش بازیکن رسید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس تهران مهدی ترابی لیگ برتر فوتبال احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۰۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • ترابی هم از عالیشاه عقب نیفتاد!
  • ترابی نه، عالیشاه به 5 رسید
  • گزارش زنده: صنعت نفت ۰- پرسپولیس ۰
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان