Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@04:44:13 GMT

قالیباف نامزد انتخابات مجلس نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۱۷۲

در حالی که برخی رسانه‌ها خبر از قطعی شدن نامزدی محمد باقر قالیباف داده و اعلام کرده بودند او در صورت حضور سرلیست احتمالی اصولگرایان در تهران خواهد بود، نایب رییس مجلس در خبری اعلام کرده است که عضو مجمع تشخیص مصلحت قصدی برای شرکت در انتخابات ندارد.

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس خبر از ملاقات خود با محمد باقر قالیباف داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نماینده مجلس درباره این دیدار گفت: طی دیداری که روز گذشته با دکتر  قالیباف داشتم درباره اخبار مطرح شده درباره نامزدی‌اش در انتخابات سوال کردم که ایشان  با بر شمردن برخی دغدغه‌ها و نکات و مسایل پیرامون شرایط جاری اعلام کرد که قصدی برای حضور در این انتخابات ندارد.

هفته گذشته بعد از اعلام حضور احتمالی قالیباف در انتخابات مجلس برخی چهره های اصولگرا از این حضور استقبال کرده و خواهان سرلسیتی او شده بودند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: قالیباف مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در نشست شورای وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده اند.

وی افزود: نمیدانم چه اسامی مطرح شده است، اما برخی از جریان‌ها و تشکل‌ها به بنده هم پیشنهاد دادند، اما تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درپاسخ به سوالی درباره انتقام ایران از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی سخت و متنوع است.

دیگر خبرها

  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • نتیجه تلاش همه مسؤولان باید گره گشایی از کار مردم باشد
  • امکانات رایگان رسانه ملی در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • قالیباف در برزخ ریاست پارلمان /سرنوشت حدادعادلِ مجلس هشتم در انتظار اوست؟
  • امکانات رایگان صداوسیما در اختیار نامزد‌های دور دوم انتخابات
  • بررسی ارائه گزارش آخرین وضعیت انتخابات مجلس دوازدهم و ششمین دوره مجلس خبرگان در کمیسیون شوراها
  • تعیین نامزد انتخاباتی در محافل خصوصی اصلاح‌طلب