Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نویسنده فیلم «خجالت نکش» گفت: در حال حاضر تولید فیلم آژیر بی خطر متوقف شده و ساخت این پروژه سینمایی به تعویق افتاده است، قصد دارم سریالی را برای پخش در شبکه سوم سیما آماده کنم، در حال حاضر مراحل اولیه همچون نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است. تاریخ انتشار: 07:00 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۵۶۴

رضا مقصودی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پیرامون آخرین مرحله تولید و ساخت فیلم سینمایی «آژیر بی‌خطر» گفت: در حال حاضر تولید فیلم آژیر بی خطر متوقف شده و متعاقباً ساخت این پروژه سینمایی به تعویق افتاده است، توقف این پروژه به دلیل برخی مشکلات مالی و جذب سرمایه رخ داد که هنوز مرتفع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: در ابتدا قصد داشتم آژیر بی خطر را برای حضور در جشنواره فیلم فجر امسال بسازم، اما با توجه به توقف پروژه، ساخت این اثر طی ماه‌های جاری میسر نبوده و به همین دلیل آژیر بی خطر به سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نخواهد رسید. 

بیشتر بخوانید:

آخرین گفت‌وگوی رضا مقصودی پیرامون ساخت آژیر بی خطر را اینجا بخوانید.

نویسنده فیلمنامه «لیلی با من است» درباره سایر فعالیت‌های خود اظهار کرد: قصد دارم سریالی را برای پخش در شبکه سوم سیما آماده کنم، در حال حاضر مراحل اولیه همچون نگارش فیلمنامه به پایان رسیده است، این سریال که هنوز نام قطعی آن مشخص نیست را خودم نویسندگی و کارگردانی خواهم کرد. 

وی درباره جزئیات نخستین تجربه خود در ساخت سریال تلویزیونی اذعان کرد: واقعیت امر پروژه مراحل پایانی پیش از تولید را سپری می کند، هنوز گروه بازیگران و عوامل به طور کامل مشخص نشده اند لذا نمی توانم اطلاعات دقیقی در این زمینه ارائه دهم، اما بدون شک فیلمبرداری این سریال اواخر پاییز آغاز خواهد شد. 

مقصودی خاطرنشان کرد: با توجه به شروع ساخت این سریال، تمام تمرکزم را روی آن گذاشته و به احتمال فراوان ساخت آژیر بی خطر به سال آینده موکول می شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رضا مقصودی خجالت نکش لیلی با من است اخبار سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است

  در حالی که بسیاری از متقاضیان  در زمینه پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه بودند اما به گفته بسیاری از کارشناسان در حال حاضر پرداخت این تسهیلات نقش موثری در افزایش میزان مشارکت های مردمی دارد .

به گفته کاظمی کارشناس مسکن در حال حاضر با وجود تاکیدات بسیار زیاد در حوزه پرداخت تسهیلات ساخت اما همچنان شاهد آن هستیم که برخی از بانک ها در این حوزه همکاری لازم را انجام نمی دهند و این امر خود زمینه ساز  کند شدن روند ساخت مسکن شده است.

وی افزود: پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین عرضه زمین نقش موثری در تقویت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد و این امر هم خود زمینه ساز همکاری و مشارکت بیشتر متقاضیان مسکن می‌شود.

او یادآور شد: اجرای این اقدامات از سوی دولت زمینه ساز محقق شدن بیشتر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • پوران درخشنده بعد از 8 سال فیلم می‌سازد
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • پوران درخشنده «عشق» می‌سازد
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی
  • روایت فاطمه غفاری از ساخت فیلم و سریال کمتر از یک سال
  • کاهش ۱۵ درصدی داوطلبان حاضر در کنکور ۱۴۰۳