Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با ۲۱ گل زده و با فاصله نسبت به سپاهان، شهرخودرو، پرسپولیس و... تهاجمی‌ترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود اما با این حال خط حمله این تیم نماینده ای در تیم ملی ندارد.

به گزارش شریان نیوز،

روزنامه خبرورزشی نوشت: آبی‌ها در ۲ بازی آخر با تراکتور و صنعت نفت ۹ گل زدند تا بعد از ۱۰ بازی میانگین ۲/۱ گل در هر بازی را ثبت کنند، اما جالب اینجاست که از آبی‌ها هیچ عنصر هجومی به تیم ملی دعوت نشده و هر ۳ بازیکن دعوت شده (وریا، یزدانی و علی کریمی) به نوعی بازیکنان دفاعی محسوب می‌شوند هرچند که وریا در ۲ بازی آخر تهاجمی‌تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در خط حمله استقلال شیخ دیاباته را داریم که طبعاً نمی‌تواند به تیم ملی ایران دعوت شود. مهدی قائدی بازیکن تیم امید است و مثل نورافکن سپاهان شاید به همین دلیل دعوت نمی‌شود. البته خیلی‌ها می‌گویند اگر قائدی در تیم امید هم نبود به تیم ملی بزرگسالان دعوت نمی‌شد، درست مثل عارف غلامی که در تیم امید است.

بسیاری از کارشناسان می‌گویند از استقلال فرشید اسماعیلی که عنصری تهاجمی هم هست، می‌توانست به تیم ملی دعوت شود، اما ویلموتس شجاعی ۳۶ ساله را به او ترجیح داد! و جالب این‌که شجاعی همیشه به تیم ملی دعوت می‌شود و بازی هم نمی‌کند. احسان حاج‌صفی هم امسال فقط یکی، دو بازی خوب در تراکتور کرده، اما مدام دعوت می‌شود در حالی که از همان تراکتور اشکان دژاگه دعوت نشده است!

استقلال خوب و هجومی بازی می‌کند و زیاد گل می‌زند. در همین بازی با صنعت نفت آن‌ها ۵ گل زدند و حداقل ۵ گل هم نزدند، اما از همین استقلال عنصر تهاجمی به تیم ملی دعوت نمی‌شود و در عوض امثال کریم انصاری‌فرد دعوت می‌شوند؛ البته نه اینکه انصاری‌فرد بازیکن بدی باشد اما به هر حال این انتقاد هم به ویلموتس وارد است که چرا تیمی که ۲۱ گل می‌زند در تیم ملی مهاجم ندارد. اگر از بین فرشید اسماعیلی و مهدی قائدی یک نفر هم به تیم ملی دعوت می‌شد ویلموتس می‌توانست بگوید تیم اوج گرفته استراماچونی را دیده و حقش را ادا کرده، اما در شرایط فعلی که فقط سیاوش یزدانی، علی کریمی و وریا به لیست ۲۳ نفره دعوت شده‌اند، مرد بلژیکی نمی‌تواند چنین ادعایی داشته باشد. در مورد وریا هم که انصافاً در یک ماه اخیر عالی بوده باید گفت ویلموتس دیگر نمی‌توانست او را دعوت نکند و حالا باید دید در بازی حساس با عراق در سمت راست بازهم به رامین رضاییان (که مقابل بحرین خوب نبود) بازی می‌دهد یا به وریای دوباره اوج گرفته!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند

مهاجمان پیشین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس وضعیت مبهمی در تراکتور دارند...

طرفداری| ارسلان مطهری و مهدی عبدی در تراکتور تبریز نتوانستند جایگاه ثابتی پیدا کنند و آینده آنها در این تیم مبهم به نظر می‌رسد.

ارسلان مطهری که در نیم فصل اول لیگ بیست و دوم به تراکتور پیوست، در طول این مدت فرصت‌های زیادی برای بازی پیدا نکرد و بیشتر نیمکت‌نشین بود. او که در استقلال به دلیل بازی کم و ضعیف مورد انتقاد هواداران قرار گرفت، امیدوار بود با حضور در تراکتور فرصت بیشتری برای عرض اندام داشته باشد، اما این اتفاق رخ نداد.

مهدی عبدی دیگر مهاجم تراکتور نیز شرایطی مشابه مطهری دارد. او که در پرسپولیس به عنوان مهاجم ذخیره به میدان می‌رفت، در تراکتور نیز نتوانست جایگاه ثابتی پیدا کند و بیشتر نیمکت‌نشین بود.

عملکرد ضعیف خط حمله تراکتور در این فصل با انتقاد زیادی روبرو بود و در نهایت به جدایی پاکو خمز انجامید. ناتوانی این دو مهاجم در استفاده از فرصت‌های محدود به دست آمده نیز مزید بر علت شد.

با تغییر سرمربی تراکتور و حضور مربی جدید، هنوز مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار مطهری و عبدی خواهد بود. برخی معتقد هستند این دو مهاجم فرصتی دوباره برای اثبات خود خواهند داشت، اما برخی دیگر باور دارند که آنها دیگر جایی در برنامه‌های تراکتور ندارند.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • آسو رستم مهارنشدنی در خط تهاجمی استقلال
  • خاطرات خوب و بد مهاجم استقلال از نبرد خاص!
  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • استیلی: نباید جواب استقلالی‌ها را بدهیم
  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!