Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@04:55:36 GMT

شکایت خانم دکتر از همکارش به اتهام تعرض

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۵۶۴

شکایت خانم دکتر از همکارش به اتهام تعرض

ساعت24 - گفته‌های متهم از سوی پزشکی‌قانونی رد شد، چراکه پزشکی‌قانونی اعلام کرد دختر جوان از سوی مرد داروساز مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار آن باقی مانده است.

تحقیقات از دکتر داروسازی که متهم است همکارش را به خانه کشانده و مورد آزار و اذیت قرار داده است آغاز شد.

زنی جوان تیر سال جاری به مأموران پلیس مراجعه کرد و گفت: از سوی دکتری داروساز و دوستش مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: من خودم دکتر داروساز هستم و با مردی که به من تجاوز کرد هم‌کلاس و دوست بودیم.

او با من تماس گرفت و گفت: یک میهمانی ترتیب داده و دوستان مشترکمان همگی هستند و من را هم دعوت کرد. من هم برای اینکه دیداری تازه کنم، به خانه‌اش رفتم.

وقتی رسیدم متوجه شدم دو نفر از دوستان متهم در خانه هستند و کس دیگری نیست. معذب شدم، پرسیدم چرا کسی نیامده است، گفت: صبر کن می‌آیند. گفتم پس من می‌روم و وقتی که بقیه آمدند می‌آیم، اما او جلویم را گرفت، اصرار کردم که بروم، جلویم را گرفت و حسابی مرا کتک زد.

او مرا مورد تجاوز قرار داد و دوست دیگرش هم آمد و من را مورد آزار و اذیت قرار داد. بررسی‌های مأموران نشان داد دختر شاکی از بهترین دانشجو‌های داروسازی بوده و زندگی آرام و بی‌حاشیه‌ای داشته و فرد بااخلاقی است.

بررسی درباره زندگی متهم مسائلی را درباره زندگی شخصی او روشن کرد. مشخص شد این فرد با زنان زیادی در ارتباط بوده و فرد خوش‌نامی در میان همسایه‌هایش نیست.

پرونده برای بررسی و رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قضات رسیدگی‌کننده دکتر جوان را احضار کردند. او اتهام تجاوز را رد کرد و گفت: تجاوزی در کار نبود و این دختر دروغ می‌گوید. او به خواست خودش به خانه ما آمد. میهمانی برگزار شد و بعد هم همه رفتند، اما تجاوزی در کار نبود.

گفته‌های متهم از سوی پزشکی‌قانونی رد شد، چراکه پزشکی‌قانونی اعلام کرد دختر جوان از سوی مرد داروساز مورد آزار و اذیت قرار گرفته و آثار آن باقی مانده است.

با توجه به اینکه دختر جوان ادعا کرده بود فرد دیگری هم در خانه بود که او نیز تعرض کرد، قضات متهم دوم را نیز به دادگاه احضار و همچنین برای پزشک داروساز قرار وثیقه سنگین صادر کردند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تعرض شکایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،به نقل از insidethegames مربی ملی بوکس استرالیا پس از اعتراف به قلدری و آزار برخی ملی پوشان بوکس زنان از حضور در المپیک پاریس انصراف داد.

جیمی پیتمن پس از تور‌های خارج از کشور در سال گذشته توسط مؤسسه رزمی استرالیا به ۱۱ نقض جداگانه قوانین رفتار متهم شده است.دادگاه ملی ورزش، یک نهاد دولتی مستقل که برای حل و فصل اختلافات ورزشی ایجاد شده است، ماه گذشته شواهد اهانت آمیزی علیه او جمع آوری کرد و روز گذشته آنرا علنی کرد.

­پیتمن ۴۲ ساله در طول این جلسه دادگاه گفت:"شرمنده و خجالت زده" ام برخی از رفتار‌های من نادرست بوده است اتهام خود را قبول دارم.

در رای دادگاه آمده است: با در نظر گرفتن شواهد، اوبه جرم خود اعتراف کرده است و به دلیل اینکه نمی‌خواست استرس یا اضطراب بیشتری برای ورزشکارانی که برای بازی‌های المپیک آینده آماده می‌شدند ایجاد شود رای دادگاه را پذیرفت و از سمت خود در تیم ملی کنار رفت.

دادگاه وی را ۶ ماه با محرومیت روبرو کرد و از وی خواست تا از شاکیان عذر خواهی کند.

دیگر خبرها

  • حال و هوای خانه شهید طهرانی مقدم بعد از عملیات «وعده صادق»
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • در وعده صادق، کمترین ظرفیت خود را به رخ کشیدیم
  • متهم: فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • دستگیری قاتلان اجاره‌ای
  • نتانیاهو به دریافت «هدیه ممنوعه» از میلیاردر آمریکایی متهم شد
  • فروش خانه پدری برای نجات پسر از قصاص