Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد سلطانی روز دوشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از اعلام این حادثه، پرسنل پیمانکار اتفاقات در محل مستقر شدند و اقدام به ترمیم شکستگی خط انتقال آب کردند.
وی ادامه داد: شکستگی این خط انتقال باعث کدورت آب شبکه توزیع شد و ۴۲ هزار مشترک را با مشکل کیفی آب مواجه کرد که برای جلوگیری از هدر رفت آب شرب، هفت حلقه چاه با دبی ۱۱۰ لیتر برثانیه هم از مدار بهره برداری خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور گفت: پس از اقدامات اصلاحی و به کارگیری هفت اکیپ اجرایی نسبت به تخلیه خطوط و شبکه از آب آلوده اقدام شد و خطوط مورد نظر در مدت کمتر از ۶ ساعت پیمایش شد.
سلطانی افزود: در ادامه عملیات اصلاحی ۱۱ کیلومتر از خطوط اصلی انتقال و توزیع آب و یک مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی تا تکمیل مراحل شست و شو از مدار خارج شد.
وی اضافه کرد: آب شرب مورد نیاز شهروندان در مدت ترمیم و اصلاح شبکه با استفاده از منابع و مخازن دیگر و مدیریت فشار تامین شد.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری نیشابور گفت: هنوز میزان دقیق خسارت وارده مشخص نیست و تا کنون بیش از دو میلیارد ریال خسارت برآورد شده است و تحقیقات برای شناسائی مقصر این حادثه  ادامه دارد.
شهر نیشابور دارای پنج مخزن آب شرب با ظرفیت ۵۷ هزار متر مکعب است.
آب شرب مورد نیاز شهر نیشابور از ۵۲ حلقه چاه با ظرفیت یک میلیون و ۸۰۰ متر مکعب آب برای ۱۰۰ هزار مشترک تامین می شود.
شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها هدر رفت آب مشهد خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هدر رفت آب مشهد خراسان رضوی هدر رفت آب مشهد خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!

گروهی از خبرنگاران به بازدید از زاینده‌رود از کوهرنگ تا شهر اصفهان رفتند. به نظر می‌رسد شرایط همچنان مثل قبل است، لوله‌های زیادی همچنان آب رود را به باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی انتقال می‌دهند و برداشت‌های بی‌رویه در این حوضه آبی ادامه دارد.

در عین حال اصفهان با فرونشست روبه‌رو است و این شهر در خطر تخلیه در سال‌های آینده قرار دارد. خبرنگاران در ادامه سفر به اصفهان در یک نشست خبری با مدیران شهری و قرارگاه آب اصفهان سوالات خود را مطرح کردند.

مدیران اصفهانی در این نشست گفتند مدیریت انتقال اب دریای عمان به مدیریت با روش پت و مت شبیه است. همچنین آن‌ها گفتند آبی که از دریای عمان به اصفهان می‌رسد وارد رودخانه نخواهد شد چراکه باید چاله‌های دیگری را پر کند. این گزارش را در این باره ببینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • برداشت ۲۲ میلیون مترمکعب آب غیرمجاز از چاه‌های غیرمجاز در قم
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!
  • عملیات «وعده صادق» موجب صلح در منطقه است
  • ۳ هزار کیلومتر از خطوط انتقال آب لرستان نیازمند بهسازی است
  • برگزاری کلاس آموزشی راههای انتقال و پیشگیری ازبیماری‌های مشترک انسان و دام دردامپزشکی نیشابور
  • برخورد قاطع با کشت و زرع و برداشت آب غیرمجاز در بند بهرام سد ملاصدرا
  • چاه‌های مجاز قم بیشترین برداشت غیرمجاز را دارند
  • آبگیری یک میلیون و ۱۰۰ هزار متر مکعب از بند‌های خاکی و سنگی ملاتی