Web Analytics Made Easy - Statcounter

 در حساس‌ترین دیدار هفته دوازدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که بانوی پیر موفق شد با یک گل مهمانش را شکست دهد.

اخبار ورزشی-تک گل بیانکونری را در این مسابقه، پائولو دیبالا در دقیقه ۷۷ به ثمر رساند. دیبالا در دقیقه ۵۵ به جای رونالدو به زمین آمده بود و ستاره پرتغالی که از تعویضش ناراحت بود مستقیم به رختکن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ساری با کسب دهمین برد فصلش، ۳۲ امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت. روسونری هم با ۱۳ امتیاز چهاردهم است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایتالیا بازی جدول یوونتوس سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی

به گزارش  ورزش سه، اینترمیامی بامداد امروز به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های دیگه فوتبال آمریکا روبه‌روی نشویل به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

شاگردان تاتا مارتینو خیلی زود روی اشتباه مدافع این تیم و در دقیقه دوم بازی گلی را از حریف دریافت کردند اما این لیونل مسی بود که توانست در دقیقه ۱۱ بر روی پاس گل لوئیس سوارز گل مساوی را به ثمر برساند تا نگرانی‌های تیمش را کاهش دهد.

در فاصله ۶دقیقه تا پایان نیمه اول این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشان ظاهر شد و پاس بسیار خوبی را برای سرخیو بوسکتس ارسال کرد که او هم به بهترین شکل از این پاس استفاده کرد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با پیروزی اینترمیامی به پایان رسیده باشد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌فایده بود اما بار دیگر این مسی بود که در دقیقه ۸۱ و از روی ضربه پنالتی که به سود اینترمیامی اعلام شده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با درخشش او و با همین نتیجه به پایان رسید تا اینترمیامی به یک پیروزی ارزشمند رسیده باشد.

دیگر خبرها

  • پیروزی روحیه بخش آبیدر سنندج در خانه
  • هافبک سابق سپاهان و درخشش در ذوب!
  • گلزنی سردار آزمون برای رم/ «دیبالا» کار مهاجم ایرانی را خراب کرد
  • لوکا مودریچ ماندنی شد
  • چرخش 180 درجه‌ای: لوکا مودریچ ماندنی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • بازگشت سپاهان در انزلی؛ فرار بزرگ شهریار در رقابت آقای گلی
  • پیروزی 2-1 رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با درخشش رونالدو (لالیگا اسپانیا - 21 آوریل، 2012) / فیلم
  • پیروزی اینترمیامی با آتش‌بازی مسی