Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@08:09:36 GMT

محور هراز مسدود شد/چالوس و سوادکوه جاده‌های جایگزین

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۷۵۵

رئیس پلیس راه مازندران گفت:محور هراز صبح امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه به مدت ۲ روز به دلیل تعمیرات جاده‌ای مسدود شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: محور هراز ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه،به علت تعمیرات و تقویت سیستم تهویه در محدوده تونل وانا و پیچ ابتهاج، بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:مسدود شدن محور هراز از ساعت ۸ تا ۱۷ امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۲۰ و ۲۱ آبان ماه ادامه دارد.   سرهنگ قدمی گفت: این تعمیرات جاده‌ای شامل اجرای عملیات حفاری و انجام آزمایشات ژئوتکنیک است و در این مدت رفت و آمد از جاده‌های جایگزین شامل  سوادکوه و چالوس انجام می‌شود.   رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.   مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ بارش باران در محورهای شمالی

به گزارش خبرنگار مهر، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال)، آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور هراز مسیر (شمال به جنوب)، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) و آزادراه قزوین - رشت مسیر (شمال به جنوب) سنگین گزارش شده است.

همچنین تردد در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) به صورت روان است.

محور چالوس دارای بارش برف و باران، محورهای هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران است.

آخرین وضعیت جوی نشان می‌دهد در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کردستان، همدان، لرستان، مرکزی، مازندران و البرز دارای بارش برف و باران است.

برهمین اساس در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان، تهران، گلستان، سمنان، قزوین، زنجان، بوشهر، فارس، قم،، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران است.

محورهای غیرشریانی هشتگرد - طالقان و محورهای سروآباد - پاوه، سی سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل – خلخال دارای انسداد فصلی است.

کد خبر 6061951 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک در محورهای مازندران نیمه سنگین
  • تکمیل راه‌های نیمه‌تمام مازندران به تأمین اعتبارات نیاز دارد
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز + آخرین وضعیت جاده‌ها
  • وضعیت راه‌های کشور؛جاده چالوس، هراز و آزادراه تهران– شمال یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در هراز و کندوان/ جاده چالوس یکطرفه می شود
  • بارش برف‌وباران در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و جاده‌های ۲۷ استان
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ بارش باران در محورهای شمالی