Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:19:20 GMT

خسارت سیل به تیرهای برق در شهرهای مازندران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۷۹۳

خسارت سیل به تیرهای برق در شهرهای مازندران

رضا غفاری، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران درباره میزان خسارت وارد شده به شبکه برق بر اثر سیل اخیر در مازندران اظهار کرد: بیشترین خسارت در بخش سقوط تیرهای برق در شهرهای بهشهر و گلوگاه بوده که در مجموع خسارت جزئی بوده است.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وی با بیان اینکه درحال حاضر بیشترین فعالیت شرکت توزیع برق مازندران در زمینه سرویس و تعمیرات شبکه برق است، افزود: در این زمینه اقداماتی ازجمله شاخه‌زنی، تعمیرات خطوط، مقاوم‌سازی و تاب‌آوری تیرهای برق درحال سقوط در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران اضافه کرد: انجام اقدامات لازم در بخش‌های تعمیرات و نگهداری موجب شده درصورت بروز حوادث از خسارت بیشتر جلوگیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اعلام اینکه یکی از مهم‌ترین مشکلات ما در بحث وصول مطالبات است، اظهار کرد: تا پایان سال گذشته میزان مطالبات شرکت ۸۵ میلیارد تومان بوده درحالی‌که درحال حاضر به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده و درصورتی‌که این مطالبات وصول شد در انجام پروژه‌ها با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا مازندران توزیع برق سیل خسارت تیر برق طرح ملی مسکن ذرت های آلوده ورنکش ورزقان رمز پویا زلزله ترکمانچای مجید اوجی هشترود ائتلاف دریایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر تعمیرات ناحیه عباسپور در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان گفت:  با توجه به اشکالات پیش آمده بر روی توربین واحد‌های ۵،۷و ۸ نیروگاه و به منظور پیشگیری از تکرار این نوع خرابی‌ها در پیک مصرف، توربین واحد ۶ نیروگاه دوم سد شهیدعباسپور با برنامه ریزی کارشناسان، عملیات تعمیراتی در دستور کار قرار گرفت.

سیاوش حاتمی  افزود: در این تعمیرات  که چهارمین تجربه  شرکت تعمیرات پس از واحد‌های شماره ۵ و ۷ و ۸  نیروگاه عباسپور است، بمنظور دسترسی به چرخ توربین و آببندی‌های فوقانی، می‌بایست عملیات جکینگ  هدکاور ۱۰۰ تنی از روی Stay Ring  به انداز ۸۰ سانتیمتر برای دسترسی و اصلاحات لازم انجام شود.

وی ادامه داد: وقوع اینگونه حوادث در توربین‌های آبی ناشی از پدیده‌های هیدرولیکی است که در صورت عدم اقدام تعمیراتی به موقع منجر به حوادث پر خطر و پر هزینه می‌شود، از این رو با کسب تجربه عیب یابی در واحد شماره ۷ و تکرار واقعه در واحد شماره ۵ و ۸ با اقدام پیشگیرانه در واحد ۶  از وقوع خاموشی‌های طولانی مدت و پر هزینه جلوگیری شد.

حاتمی گفت:  با پشتکار و تلاش بی وقفه کارکنان شرکت تعمیرات، همکاری شرکت تولید و بهره برداری سد شهید عباسپور و به کارفرمایی سازمان آب و برق خوزستان، پروژه تعمیر توربین واحد شماره ۶ انجام و پس از انجام تست‌های نهایی تحویل بهره بردار و به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

دیگر خبرها

  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • قطعی گاز مناطقی از خمام، رودبار و رودسر
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • خسارت باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان وبلوچستان
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • پایان عملیات تعمیر توربین واحد شماره ۶ نیروگاه دوم سد شهید عباسپور
  • باد و باران به ۶۲ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان خسارت وارد کرد
  • اقدام‌های عملیاتی نفت و گاز مارون با هدف پایداری تولید در ۱۴۰۲
  • اجرای طرح بهارستان برای توسعه شبکه برق در ۵۹ روستای سمنان
  • ظرفیت آبرسانی در مازندران ۶۵۰ لیتر برثانیه افزایش می یابد