Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:56:23 GMT

به دنبال جذب بازیکن هستیم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۸۷۴

به دنبال جذب بازیکن هستیم

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،میترا چین‌سری سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با تمجید از سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان اظهار داشت: لیگ فوتسال بانوان امسال خیلی پویاتر، فعال‌تر و قوی‌تر از سال‌های قبل برگزار شده و رقابت‌ها شدیدتر شده است و به همین خاطر نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: نیم‌فصل نخست واقعا سخت بود، به خصوص با توجه به تغییرات عمده‌ای که در تیم‌مان داشتیم و شالوده اصلی تیم را عوض کرده و به بومی‌گرایی و جوان‌گرایی رو آورده بودیم، کار ما در آماده‌سازی سخت‌تر بود، اما در نهایت موفق شدیم با تلاش بازیکنان و شرایطی که پیش آمد، نیم‌فصل نخست را با رده پنجم به پایان برسانیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان نامی‌نو با تمجید از سطح کیفی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان خاطرنشان کرد: تیم‌های خیلی خوبی در این دوره حضور دارند و همه‌ی تیم‌ها، چه آن‌هایی که در بالای جدول جای دارند و چه تیم‌های پایین جدول سرسختانه می‌جنگند. تیم‌های بالای جدول می‌خواهند جایگاه‌شان را حفظ کنند، تیم‌های رده پایین نیز چیزی برای از دست دادن ندارند و می‌خواهند خودشان را ثابت کنند. به همین خاطر کار ما و سخت‌تر شده و نسبت به دوره‌های قبل رقابت‌ها سنگین‌تر است. امیدوارم با تغییراتی که در نقل و انتقالات خواهیم داشت برای نیم‌فصل دوم آماده‌تر باشیم.

او با بیان اینکه سطح داوری‌های مسابقات فوتسال بانوان باید ارتقا یابد، گفت: داوری‌ها در این نیم‌فصل بالا و پایین زیاد داشت، اما با توجه به آنکه لیگ فوتسال بانوان ارتقا یافته و تیم‌ها، مربیان و بازیکنان پیشرفت خوبی داشته‌اند و بازی‌های سنگین و سطح بالای زیادی برگزار می‌شود، به نظر من فدراسیون باید داوران را هم تقویت کند تا بتوانند در سطح بالاتری قضاوت کنند. امیدوارم برای نیم‌فصل دوم داوران آمادگی بیشتری داشته باشند.

چین‌سری درباره فعالیت نقل و انتقالاتی نامی‌نو تصریح کرد: به دنبال جذب بازیکن هستیم و اسامی مورد نظرمان را به باشگاه داده‌ایم. باید ببینیم شرایط باشگاه فراهم می‌شود که بازیکن جذب کنیم یا خیر. چون الان هم بازیکن خاصی آزاد نیست، اما تلاش‌مان را برای جذب بازیکن انجام می‌دهیم. با توجه به بازی‌هایی که انجام داده‌ایم، نقاط قوت و ضعف تیم را ارزیابی کرده و تلاش می‌کنیم بر اساس آن، برای نیم‌فصل دوم آماده شویم.

او به ادامه روند نامی‌نو در نیم‌فصل دوم رقابت‌ها اشاره کرده و گفت: هدف اصلی ما رسیدن به پلی‌آف رقابت‌ها است. هدف نخست ما بومی‌گرایی و جوان‌گرایی بود که تا حدودی محقق شد و هدف دوم رسیدن به پلی‌آف است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به آن دست یابیم.

انتهای پیام/م

  فدراسیون سطح داوری مسابقات را ارتقا دهد

منبع:تسنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سایه روشن‌های ورزش استان
  • تاکتیک تیم ملی برمبنای شوت بود/ به لحاظ تیمی خوب نبودیم
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی عربستان مقابل استرالیا
  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • پایان مسابقات فوتسال لوداب با قهرمانی تیم جوانان عزیزی
  • نایب قهرمانی تیم کوراش بانوان نهاوند در رقابت‌های کشوری
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • سرمایه‌گذاری افغانستان پنج برابر ایران