Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،افشین امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه درباره قطع شدن فوتبال‌های خارجی گفت : قطع فوتبال‌های خارجی هنگام پخش تنها مربوط به کرمانشاه نیست بلکه موضوعی کشوری است.

او گفت : در تمام شهرستان‌ها امکانات و زیرساخت فنی برای پخش فوتبال به واسطه نصب فرستنده‌های دیجیتال و سیگنال رسانی زمینی (Stm ۱) فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: رسانه ملی و به تبع صدا و سیمای مرکز کرمانشاه برای پخش فوتبال مشکلی ندارد و در این راستا امکانات و زیرساخت‌های فنی را مهیا کرده است.

این مسئول گفت: سازمان صدا و سیما برای تجهیز سیگنال رسانی زمینی (اس تی ام وان) هزینه‌های زیادی پرداخته و این تجهیزات را در ایستگاه‌های ماهواره‌ای و پرقدرت تلویزیونی نصب کرده است.

او گفت: در صورت همکاری شرکت‌های زیرساخت و مخابرات با اختصاص پهنای باند از طریق سیگنال رسانی زمینی مشکلی برای پخش فوتبال برای همه شهرستان‌ها جز شهرستان‌های هرسین و ثلاث باباجانی وجود ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: به منظور پخش فوتبال در دو شهرستان هرسین و ثلاث باباجانی علاوه بر پهنای باند اختصاص فیبر نوری نیز لازم است.

امیری گفت: در این راستا حسب دستور استاندار کرمانشاه مکاتباتی با دستگاه‌های ذیربط شده است و معاون سیاسی و امنیتی نیز به دستور استاندار شخصا پیگیر حل موضوع است .

 

 

انتهای پیام/د

قطع فوتبال‌های خارجی هنگام پخش موضوعی کشوری

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مطبوعات معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از حادثه کوهستانی و سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله خبر داد.   به گزارش ایسنا؛ محمدباقر محمدی اظهار کرد: ظهر پنجشنبه ۹ فروردین ماه ۱۴۰۳، طی اعلام تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات ۱۱۲ کرمانشاه سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله به جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام شد.     وی افزود: بلافاصله ۲ تیم عملیاتی هلال احمر پاوه به منطقه اعزام شد.   مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: پس از طی مسیری کوهستانی و صعب العبور دسترسی به مصدومین و انجام اقدامات پیش بیمارستانی ۲ نفر از مصدومین جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در منطقه شدند.   وی افزود: ۲ مصدوم دیگر با توجه به وخیم بودن وضعیت توسط بالگرد به مرکز درمانی مرکز استان کرمانشاه منتقل شدند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اختلال در دریافت شبکه‌های تلویزیونی در برخی شهرستان‌های استان کرمان/اعزام نيروي فني از تهران
  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • انفجار مین در سردشت ۲ زخمی برجا گذاشت
  • انفجار مین در قصرشیرین باعث فوت یکی از عشایر منطقه شد
  • پایش نوروزی مناطق کوهستانی و مرزی قندیل شهرستان پیرانشهر
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد