Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-20@02:13:40 GMT

پیروزی اصولگرایان در انتخابات قطعی است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۱۹۶۳

رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: اگر آینده کشور در مدّ نظر باشد و ائتلاف به شکل مناسبی قوام بگیرد، با وجود سمپاشی جریان‌های رقیب اصولگرایی و روش‌هایی که برای تضعیف روحیه مردم بکارگرفته اند و نیز یأس آفرینی، ان شاءالله پیروزی مردم و اصولگرایان که خواهان متحول کردن وضع ناهنجار کنونی است، قطعی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناطقان: سیدمصطفی میرسلیم در ارزیابی از روند فعالیت انتخاباتی اصولگرایان اظهار کرد: در حال حاضر اصولگرایان در تلاش هستند تا ضعفی که در قانون انتخابات وجود دارد را با همگرایی خود جبران کنند و در این راه قدم‌های مثبتی برداشته‌اند.

وی درباره انتشار لیست انتخاباتی قم و حذف نام لاریجانی از این لیست تصریح کرد: با توجه به ماجراهایی که در دو سال گذشته در قم رخ داده است ، اگر آقای لاریجانی قصد شرکت در انتخابات مجلس داشته باشد، مناسب‌تر است از حوزه دیگری نامزد شود.البته فهرست‌هایی که این روزها منتشر می شود، رسمیت ندارد و فقط نشان دهند برخی تمایلات سیاسی است.

این فعال سیاسی درباره مهم‌ترین نگرانی و دغدغه جریان اصولگرایی برای خاطرنشان کرد: جریان اصولگرا نگرانی برای اصل انتخابات ندارد.خیلی بهتر بود وزارت کشور در سه سال گذشته اهتمام می ورزید و قانون جامع را با استفاده از سیاست‌های کلی ابلاغی به صورت لایحه تدوین و تقدیم مجلس می کرد تا ضعف‌های عمده ای که در قانون وجود دارد و اگر نگرانی باشد به آنها بر می گردد، رفع می شد.اما دغدغه این جریان ضایع شدن فرصت‌های ارزشمندی است که در بیش از شش سال گذشته از دست رفته است و دولت و مجلس هر دو باید مسئولیت آن را بپذیرند و فرافکنی نکنند.

میرسلیم همچنین درباره احتمال تهدید بودن جریان منتسب به احمدی‌نژاد برای اصولگرایان خاطرنشان کرد: هر جریانی که اصولگرا باشد و به محور ائتلاف بپیوندد به پیروزی قاطع کمک خواهد کرد و اگر به رقابت با اصولگرایی دست زند، خود را منزوی می کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا زمینه برای رای آوری و پیروزی اصولگرایان در انتخابات فراهم است، گفت:  اگر آینده کشور در مدّ نظر باشد و ائتلاف به شکل مناسبی قوام بگیرد، با وجود سمپاشی جریان‌های رقیب اصولگرایی و روش‌هایی که برای تضعیف روحیه مردم بکارگرفته اند و نیز یأس آفرینی، ان شاءالله پیروزی مردم و اصولگرایان که خواهان متحول کردن وضع ناهنجار کنونی است، قطعی خواهد بود. منبع: ایسنا برچسب ها: میرسلیم ، پیروزی ، اصولگرایان ، انتخابات

منبع: ناطقان

کلیدواژه: میرسلیم پیروزی اصولگرایان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان برخوار گفت: پنج حکم قلع و قمع قطعی در صحرای سین و آزاد سازی بیش از ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی برخوار اجرا شد.
حسن ریاحی افزود: این ۵ حکم قطعی قضایی با حضور مسئول یگان حفاظت و کارشناسان حقوقی جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و شهرداری اجرا شد.


وی گفت: جهاد کشاورزی بیش از ۸۰ حکم قطعی تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاوزی دارد که تاکنون ۲۵ حکم اجرا شده است.
ریاحی گفت: شهروندان می‌توانند هر گونه ساخت در اراضی کشاورزی را از طریق مدیریت جهاد کشاورزی برخوار و یا تماس با شماره ۱۳۱ اطلاع رسانی کنند.

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • سهمیه ایتالیا قطعی شد: رم در یک‌قدمی چمپیونزلیگ
  • ما پیش از عملیات، به آمریکا اعلام کردیم که حمله ایران قطعی است
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • اجرای حکم تخریب ساخت و ساز در برخوار
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • هند؛ پرجمعیت‌ ترین کشور دنیا در آستانه برگزاری طولانی‌ ترین انتخابات
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله