Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلانتری تعداد انتشارات و شرایط حضور در نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد را مطلوب دانست و گفت: از همه این موارد مهم تر حضور جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در این مکان فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان با حضور مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران استانی و شهرستان بویراحمد در مصلی امام خمینی (رحمه الله علیه) یاسوج افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه یاسوج، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری و جمعی از مسئولان امروز از این نمایشگاه بازدید کردند.

 

«حسین کلانتری» در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی بوده که زمینه ایجاد خوراک فرهنگی در سطح جامعه را فراهم می کند، گفت: باید نقاط قوت این حرکت دیده و بیان شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: می طلبد متولیان امر نقاط ضعف این رویداد فرهنگی را شناسایی و در سال های آینده برگزاری این نمایشگاه، این مشکلات را به نقاط قوت تبدیل کنند.

 

وی به برپایی دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در کنار نمایشگاه کتاب اشاره کرد و یادآور شد: حضور این تعداد غرفه مطبوعاتی و این حرکت و پویایی اصحاب رسانه شایسته تقدیر است که با هزینه شخصی دستاوردهای خود در عرصه اخبار و اطلاع رسانی را در معرض دید عموم قرار می دهند و باید این حرکت باید مورد حمایت قرار گیرد.

 

کلانتری تعداد انتشارات و شرایط حضور در نمایشگاه کتاب را مطلوب دانست و اضافه کرد: اما از همه این موارد مهم تر حضور جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در این مکان فرهنگی است.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: انتظار می رود با گسترش دایره تبلیغات، زمینه حضور افراد بیشتری از مردم استان برای حضور در این نمایشگاه و بهره مندی از این فضای فرهنگی مهیا شود.

 

وی اظهار داشت: از رسانه ها انتظار داریم در جهت توسعه کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنند و قدم های برداشته شده در راه پیشرفت استان را اطلاع رسانی و تقویت کنند.

 

«امان الله نجفی» در این بازدید، گفت: نوزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب کهگیلویه و بویراحمد، دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان ۱۸ آبان ماه کار خود را آغاز و ۲۳ آبان ادامه خواهد داشت.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بیش از ۲۰۰ ناشر از سراسر کشور با عرضه ۶۵ هزار و ۵۷۹ عنوان کتاب با ۱۲۵ غرفه در این نمایشگاه حضور دارند.

 

شایان ذکر است، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از بازدید از همه غرفه های نمایشگاه کتاب، در همه غرفه های مطبوعات و خبرگزاری ها حضور یافته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد راهپیمایی 13 آبان شبستان یزد نماز جمعه رئیس جمهور مجلس سفر رئیس جمهور اصفهان استاندار کهگیلویه و بویراحمد ناشر غرفه رسانه ها پیشرفت نمایشگاه کتاب بازدید مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران در این یادواره که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد با بیان اینکهشهدای هنرمند و رسانه نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشتند گفت: فعالان رسانه اتفاقات دوران جنگ تحمیلی را روایت کردند و به همین دلیل است که هم اکنون ما می توانیم آنها را مرور می‌کنیم. اصغر امیرنیا افزود: نقش عالی رسانه در تبیین و اطلاع رسانی وقایع مختلف بخصوص دوران دفاع مقدس موثر کاملا مشهود است و شهدای فرهنگ، هنر و رسانه علاوه بر نقش حسین گونه، نقش زینبی را هم ایفا کردند. مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران خاطرنشان کرد: اگر شهدای فرهنگ هنر و رسانه نبودند بسیاری از اتفاقات جنگ تحریف می‌شد و این شهدا بسیار مظلوم بودند چراکه باید دو نقش را ایفا می‌کردند. امین درخشان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه این یادواره گفت: اگر در عرصه ایثار و شهادت حرف برای گفتن داریم بخش عمده آن به واسطه تلاش‌های فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای است. درخشان با اشاره به برگزاری دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در این راستا ۲۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری در رشته‌های مختلف از جمله ۳۰ فیلم و مستند، ۲۰ سرود و ۱۰ قطعه موسیقی فاخر تولید می‌شود. در پایان این یادواره از ۲۸ خانواده شهید عرصه فرهنگ هنر و رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد. همچنین از ۱۲ هنرمند نام آور استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره‌های ملی و بین المللی تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • حضور پر رنگ ایران در نمایشگاه کتاب سارایوو
  • آئین اختتامیه دوازدهمین دوره المپیاد دانش آموزان آماده
  • طرح «هرکلاس، یک قفسه کتاب» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد
  • تاثیر ۵۰ درصدی معدل در کنکور امسال
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • شهدای هنر و رسانه از تحریف وقایع جنگ جلوگیری کردند
  • تدارک برنامه‌های ویژه رسانه ملی برای سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فرصت مناسبی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند است
  • دیدار احمدوند و سفیر هند در آستانه نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب فرصتی برای آشنایی با جامعه ادبی ایران و هند