Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان تسهیل گران کارآفرین روستا و عشایر ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان تسهیل گران کارآفرین روستا و عشایر ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 

فراخوان تسهیل گران کارآفرین روستا و عشایر در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف گفتمان سازی فرهنگ کار و تولید، شناسایی توانمندی های کار آفرینان روستایی و عشایری، تبادل تجربه بین کارآفرینان روستایی، ایجاد شبکه کارآفرینان و تسهیل‌گران روستایی و عشایری برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فراخوان تسهیل گران کارآفرین روستا و عشایر به میزبانی ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان با همکاری سایت «باسلام»، دوره آموزشی کارآفرینی و تسهیل‌گری روستایی و عشایری را در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

شناسایی و معرفی مناطق روستایی و عشایری، شناسایی و آموزش افرادی که توانایی کارآفرینی و تسهیل‌گری در مناطق روستایی و عشایری را دارا هستند و شناسایی و معرفی محصولات و تولیدات مناطق مختلف روستایی و عشایری و ایجاد بستری جهت عرضه و فروش آنها در سراسر کشور از دیگر اهداف برگزاری کارگاه آموزشی تسهیل گران روستایی است.

 

اصول کارآفرینی و تولید با پشتوانه مردمی، مهارت های کسب و کار و شناخت ظرفیت ها و نیازهای منطقه ای، اصول تسهیل‌گری و چگونگی ایجاد شبکه توزیع محصولات روستایی، معرفی طرح ها و ایده های موفق روستایی و روش معرفی و فروش الکترونیکی محصولات (بسته بندی، تبلیغ، عرضه و فروش در سایت باسلام) از موضوعات و سرفصل های پیشنهادی کارگاه آموزشی تسهیل گران روستایی است.

 

دهیاران، مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد، فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و سایر افراد (دارای صلاحیت کارآفرینی و تسهیل‌گری) از مخاطبان کارگاه آموزشی تسهیل گران روستایی هستند.

 

متقاضیان شرکت در دوره باید با استفاده تلفن همراه خود، در یک فیلم کوتاه چند دقیقه ای ضمن معرفی کامل خود (نام و نام خانوادگی، تحصیلات، سمت خود از جمله: دهیار، مدیرمسئول کانون، فرمانده بسیج و...)، منطقه خود، محصولات و تولیدات آن را معرفی کند.

 

فیلم ها از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی villagecultureir@ به دبیرخانه فراخوان ارسال شود.

 

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت دبیرخانه فرهنگ و هنر روستا و عشایر www.villageculture.ir و یا وب سایت «باسلام» www.basalam.ir مراجعه کنند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت مسجد راهپیمایی 13 آبان شبستان یزد نماز جمعه رئیس جمهور مجلس سفر رئیس جمهور اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدعلی نیکبخت درجریان دومین دور از سفر رئیس جمهور به استان سمنان به نمایندگی از وی عازم مناطق عشایری در شهرستان مهدی‌شهر شد و در دورهمی ساده با عشایر سنگ‌سری و حمایت‌های جهادکشاورزی گفت: آنچه که پیداست؛ مرتع و نحوه بهره‌برداری از آن، مهمترین مسئله عشایر این منطقه است.
وی برای پیگیری و رفع موانع به میزبانان خود قول مساعد داد و تاکید کرد: با متولیان و مالکان مراتع برای حل مشکل عشایر سنگ‌سری اقدام می‌شود و البته در حوزه منابع طبیعی و وزارت جهادکشاورزی به طور قطعی موضوع حل و فصل خواهد شد.
وزیر جهادکشاورزی کمک و توانمندسازی تشکل‌ها و به ویژه تعاونی‌های عشایری را از اولویت‌های وزارت اعلام کرد و گفت: سال گذشته حجم زیادی نهاده به صورت مدت‌دار در اختیار عشایر قرار گرفت و این روش در سال جاری نیز تداوم می‌یابد.
نیکبخت در ارتباط با قطب دامداری منطقه و مسایلی طرح شده از جانب رئیس‌جمهور تصریح کرد: در مسایل مالی، اجرایی و مشارکت مردمی برای ایجاد قطب دامداری ۲۵ هزار رأسی دام سبک و کمک به تولید و توسعه دامداری در شهرستان مهدی‌شهر آماده همکاری هستیم.
وزیر جهادکشاورزی بازسازی قنوات را مورد تاکید قرار داد و تعمیر و نگهداری آن دسته از قنات‌های واقع در حریم شهر‌ها را از مسئولیت‌های شهرداری دانست.
محمدعلی نیکبخت در پایان از کمک‌های وزارت جهادکشاورزی در احیا و بازسازی قنوات خبر داد و احداث ۱۰ استخر آب را از جمله تعهدات وزارت برشمرد و سازمان امور عشایری را مسئول حل مسایل مالی و اعتباری کرد.

دیگر خبرها

  • بیمه رایگان برای مادران روستایی و عشایر
  • بی تکلف در سیاه‌چادر؛ نماینده رئیس جمهور میهمان عشایر سنگ‌سری شد
  • ضرورت رفع مشکلات عشایر خوزستان در فصل کوچ
  • آغاز کوچ ۱۱ هزار خانوار عشایری در لرستان
  • معرفی نخستین مربی بین المللی اسکیت سرعت چهارمحال و بختیاری
  • نقش چادر‌های عشایری در کاهش تصادفات جاده‌ای
  • اجرای ۱۵ طرح روستایی و عشایری در شهرستان میانه
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر
  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳ در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت نام رایگان بیمه روستایی ویژه مادران دارای سه فرزند