Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@13:04:41 GMT

کاپیتان فرانکفورت جنگ به راه انداخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۲۰۰۲

کاپیتان فرانکفورت جنگ به راه انداخت

خبرگزاری میزان- کاپیتان فرانکفورت در دقایق پایانی بازی سرمربی حریف را با ضربه عجیب سرنگون می‌کند که منجر به اخراج او و درگیری شدید میان بازیکنان دو تیم می‌شود. تاریخ انتشار: 08:54 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۷۰۸ به گزارش گروه چندرسانه ای خبرگزاری میزان، حرکت عجیب داوید آبراهام کاپیتان فرانکفورت در حالی که قصد برداشتن توپ و پرتاب آن را داشت، در همین حال با یک حرکت خشن و در نوع خود بسیار عجیب ضربه‌ای به کریستین استریش، سرمربی فرایبورگ وارد کرد؛ این ضربه باعث بر هم خوردن تعادل سرمربی فرایبورگ و افتادن او به روی زمین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این حرکت آبراهام، نیمکت فرایبورگ با حالتی عصبانی به سمت او حمله ور شدند؛ اتفاقی که باعث شد بازی به طور کامل به جنجال کشیده شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی    

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ آلمان آلمان سرمربی کاپیتان فرانکفورت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: این تدابیر با هدف هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح و اطلاع عموم شهروندان برای تردد نکردن در مسیرهای ممنوع اعمال می‌شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیر خیابان‌های فرایبورگ و فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های «آزادی- فرایبورگ»، «شیخ صدوق- سعادت آباد»، «فرایبورگ-سعادت آباد»، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای رفاه حال خود و سایر افراد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896031

دیگر خبرها

  • حرکت غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی | مدافع پرسپولیس خارجی فحش داد!
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • امید عالیشاه مصدوم شد
  • (تصویر) حرکت عجیب و غیراخلاقی اسماعیلی‌فر پس از گل‌زنی
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • نتیجه عجیب قانون حمایت از فرزندآوری
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • حرکت باورنکردنی کاپیتان سابق استقلال