Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمدرضا حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آمار انتقال یافتگان این حادثه به بیمارستان آتشدست نهبندان ۳۵ نفر دارای جراحت سبک هستند که به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با بیان اینکه جراحت پنج نفر از مصدومان زیادتر است، اظهار داشت: چهار نفر در این تصادف فوت کردند که ۲ نفر مربوط به کامیون و ۲ نفر دیگر از سرنشینان اتوبوس بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی دقایقی قبل اعلام کرد: علت این حادثه که ساعت ۴.۲۰ دقیقه امروز رخ داد انحراف به چپ کامیون ناشی از خستگی و خواب آلودگی بوده است.

برچسب‌ها نهبندان خراسان جنوبی حوادث

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نهبندان خراسان جنوبی حوادث نهبندان خراسان جنوبی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار

محمود شمسی پور دهکردی رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تصادف دو خودروی سواری پیکان و پیکان بار در گردنه شلمزار باعث مصدومیت ۶ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز دیسپچ اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۴ مورد واژگونی خودرو در چهارمحال و بختیاری

وی افزود: ۶ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی توسط کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف رابر
  • مصدوم شدن ۵۷۲ نفر در تصادف‌های ابتدای سال البرز
  • 6 مصدوم در تصادف پیکان و پیکان بار
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • مسمومیت ۸ نفر با گاز مونوکسیدکربن در سامان