Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات ملی، پاراآسیایی، آسیایی و جهانی و مربیان و پیشکسوتان خبر داد.

افشین حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مراسم طی چند روز آینده با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود و پاداش مدال‌آوران خوزستانی در نیمه دوم سال ۹۶ و سال ۹۷ پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: البته بخشی از پاداش ورزشکاران در رقابت‌های پاراآسیایی پرداخت شده است و در این مراسم مابقی پاداش آن‌ها پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: مقرر شد برای اولین بار نیز از فرمانداران و شهرداران فعال در حوزه ورزش تجلیل کنیم. ضمن این‌که در این‌ مراسم از چند معلم تربیت‌بدنی تقدیر به عمل می‌آید.

وی با بیان این‌که در این مراسم از حدود ۱۶۰ ورزشکار، مربی و پیشکسوت تجلیل به عمل می‌آید، گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری چنین مراسم‌هایی انگیزه ورزشکاران برای افتخارآفرینی در میادین بین‌المللی بیشتر شود. ورزشکاران خوزستانی در هر رویدادی که حاضر شده‌اند، درخشیده‌اند و ما نیز تلاش می‌کنیم پاسخگوی زحمات و تلاش آن‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان افشین حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید گندم در ۲۰ فروردین ماه تاکنون بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.
این میزان خرید که توسط ۱۰۳ مرکز انجام شده است رشد بیش از یک برابری نسبت به مشابه پارسال را نشان می‌دهد.
در سال گذشته در خوزستان بیش از یک میلیون و ۷۲۰ هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.
در سال زاراعی جاری در ۷۵۴ هزار هکتار از اراضی استان کشت گندم انجام شده است.
استان خوزستان پارسال رتبه نخست خرید گندم در کشور را کسب کرد.

دیگر خبرها

  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • برگزاری مراسم جشن تكليف دانش آموزان دختر در شهر نسر  
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • لبخند از صورت درویش دور نمی‌شد
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم