Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،«کیوان کاشفی» عضو اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی ایران گفت : موضوع FATF بحثی کاملا تخصصی و فنی است که نیازی به کشاندن آن به افکار عمومی نیست.

او با بیان اینکه این موضوع باید در سطح دولت و مجلس تصمیم گیری شود، گفت : کشاندن چنین موضوعاتی به سطح جامعه و ایجاد بیم از FATF در میان مردم به هیچ عنوان درست نیست و حرکتی برخلاف منافع ملی کشور محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمانشاه یکی از بزرگترین مشکلات پیش روی اقتصاد ایران را تحریم‌های آمریکا و محدود شدن تبادلات پولی و بانکی دانست و گفت: این امکان وجود دارد که FATF برای ما محدودیت‌هایی ایجاد کند، اما این موضوع کاملا فنی است و نکات مثبت و منفی آن باید در یک ترازو سنجیده شوند.

کاشفی گفت: چون خروج آمریکا از برجام یک‌طرفه بود و پشتوانه سازمان ملل نداشت، جامعیت جهانی برای تحریم ایران ایجاد نشد، اما ما با نپیوستن به FATF باعث می‌شویم که فشار‌های تحریم علیه کشور بیشتر شود.

او با تاکید بر اینکه پیوستن به FATF ابزار اصلی برای تبادل مالی و اقتصادی با دنیا محسوب می‌شود، گفت: اصلی‌ترین موضوع برای مسائل مالی در دنیا شفاف سازی تبادلات مالی است و ما در ایران نیز به دنبال این موضوع هستیم، پس دلیلی برای دوری کردن از FATF وجود ندارد.

عضو اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه فرصت ایران برای تصویب FATF محدود است، گفت: از ۲ سال قبل تصویب FATF در دستور کار قرار دارد، اما با توجه به فرصت محدود باقی مانده باید هرچه زودتر برای تصویب آن اقدام کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

موضوع اف ای تی اف بحثی کاملا تخصصی و فنی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، «لرد ببو» در نوشته کوتاه آورده است:

«سال ۲۰۱۰: به ایران سلاح نفروشید، آن‌ها تحت تحریم هستند.

سال ۲۰۲۴: از ایران سلاح نخرید، آن‌ها تحت تحریم هستند.»

کد خبر 846492 منبع: ایسنا برچسب‌ها تسلیحات نظامی خبر ویژه تحریم روسیه

دیگر خبرها

  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۴ شخص و ۲ شرکت تحریم شدند
  • اعمال تحریم های جدید آمریکا علیه ایران
  • توافق اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توییت جنجالی کاربر معروف روس درباره تحریم ها علیه ایران | عکس
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم‌های بیشتر علیه ایران
  • توافق اعضای اتحادیه اروپا برای تحریم های بیشتر علیه ایران
  • ارسال سلاح به کی‌یف و اعمال تحریم‌های بیشتر علیه تهران
  • تصویب دو طرح پژوهشی در شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه
  • تصویب تحریم‌های نفتی جدید ایران در کنگره آمریکا