Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه پس از پیروزی تیمش مقابل راهیاب ملل مریوان گفت:در ست نخست بازی به دلیل جو سنگین سالن مسابقه، تیم مریوان با حمایت پرشور هوادارانش بسیار کم اشتباه ظاهر شد و توانست ست اول را پیروز شود.

او ادامه داد:در ادامه بازی، امیدمان را از دست ندادیم و توانستیم با گرفتن تایم استراحت و تعویض‌ها و همچنین تغییراتی که بوجود آوردیم سه ست متوالی را پیروز شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارخانه افزود: بازیکنانم با حوصله بازی کردند و یک روز استثنایی را سپری کردند که من از عملکرد تک تک آن‌ها راضی هستم.

کارخانه با بیان اینکه مطمئنن در بازی‌های آینده نیز به همین شکل با برنامه و تلاش فراوان به مصاف حریفان خود خواهیم رفت اذعان داشت: من به تیمم ایمان دارم و یقین دارم اتفاقات بسیار خوبی در انتظار تیم شهرداری ارومیه می‌باشد.

سرمربی شهرداری ارومیه در پایان گفت:به حمایت مردم و هواداران والیبال ارومیه در ادامه بازی‌ها نیاز داریم، چون بازیکنان تیم شهرداری به عشق این هواداران وارد زمین مسابقه می‌شوند و با گرفتن انرژی از هواداران به دنبال کسب بهترین نتایج برای تیم ارومیه هستند.   انتهای پیام/م   شکست تیم راهیاب ملل مقابل شهرداری ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاید بدبین‌ترین هوادار فولاد هم تصور نمی‌کرد تیمی که دو بار در لیگ برتر قهرمان شده، حالا یکی از گزینه‌های سقوط به دسته پایین‌تر باشد. قرمزپوشان اهوازی اما حالا در فاصله 6 هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر همچنان تاوان اتفاقات عجیب و غریب ابتدای فصل را می‌دهند و هنوز نتوانسته‌اند از کابوس سقوط رهایی پیدا کنند.

فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر مقابل مس رفسنجان در خانه بازنده شد و حالا قرمزپوشان اهوازی بیشتر از همیشه خطر سقوط به دسته اول را احساس می‌کنند.

فولادی‌ها اکنون با منطقه خطر به دسته پایین‌تر فقط دو امتیاز فاصله دارند و اگر در 6 بازی پایانی غفلت کنند، ممکن است اتفاقی بد را در پایان فصل جاری تجربه کنند.

در چنین شرایطی هواداران فولاد در اقدامی جالب به حمایت از تیم خود پرداخته‌اند. فولاد که سابقه دوبار قهرمانی در لیگ برتر را دارد، حالا شرایطی عجیب را تجربه می‌کند و در این وضعیت دشوار به حمایت هواداران خودی نیاز دارد.

هواداران خوزستانی که همواره فهم فوتبالی خود را نشان داده‌اند و در شرایط سخت با حمایت از فولاد به این تیم بسیار کمک کرده‌اند، در وضعیت کنونی نیز به یاری قرمزپوشان اهوازی پرداختند و این مسئله در مسابقه با مس رفسنجان نمود پیدا کرد.

اگرچه هواداران فولاد بابت شکست مقابل مس رفسنجان بسیار ناراحت بودند، اما آنها بعد از بازی به حمایت از اعضای تیم پرداختند. تعدادی از هواداران بعد از بازی اخیر فولاد مقابل مس رفسنجان با بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه و عبدالله ویسی سرمربی تیم به گفت و گو پرداختند و ضمن بیان دلخوری خود از نتایج تیم اعلام کردند که در 6 بازی پایانی دست از حمایت برنمی‌دارند.

حالا فولادی‌ها در 6 هفته پایانی همه تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا تیمشان از منطقه خطر خارج شود و در این مسیر قرمزپوشان به حمایت هواداران خودی نیازی مبرم دارند. اتفاقی که تا الان رخ داده و در بازی‌های باقیمانده هم قطعا بیشتر به چشم خواهد آمد.

عکاس: محمدحسن عامری

دیگر خبرها

  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم
  • بیستمین اسکودتو: اینتر قهرمان ایتالیاست!
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • رابطه ربیعی و ذوبی‌ها دوباره عاشقانه شد(عکس)
  • مورایس: بین نیمه به بازیکنان بطری جادویی دادیم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • بزرگترین سرمایه فولاد برای بقا در لیگ (عکس)
  • حمایت آرتتا از پپ: باید از بازیکنان محافظت شود
  • حمایت از ستاره یونایتد: جنگجوی همیشه برنده!