Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه بیست‌و‌هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران مشاور رئیس جمهوری و رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی از موسسه خانه کتاب و بخش‌های مختلف آن بازدید و «سرای تازه‌های کتاب» را افتتاح کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، «اشرف بروجردی» با حضور در موسسه خانه کتاب «سرای تازه‌های کتاب» را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این کتابخانه 13 هزار عنوان کتاب نگهداری می‌شود.

 

در ادامه اشرف بروجردی از دبیر‌خانه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران بازدید و با دبیر‌ علمی این رویداد گفت‌و‌گو و در جریان مراحل داوری کتاب سال قرار گرفت. همچنین رئیس کتابخانه ملی از دبیر‌خانه شانزدهمین دوره جشنواره نقد کتاب و مرکز کتاب‌پژوهی موسسه خانه کتاب نیز بازدید کرد.

 

بیست و هفتمین دوره هفته‌ی کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. همچنین فایل پوستر و تیزر بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بر روی سایت هفته کتاب به نشانی اینترنتی hafteyeketab.ketab.ir بارگذاری شده است.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی 13 آبان مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه 13 آبان مسجد شبستان یزد هفته کتاب موسسه خانه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، در راستای عملی‌سازی مأموریت‌های کتابخانه‌های عمومی همچون ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه، ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب» با هدف ارائه نگاه هنرمندان ملی و بین‌المللی در این حوزه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به دبیری سیدمسعود شجاعی طباطبائی برگزار می‌شود.

محور‌های موضوعی این دوره از جشنواره شامل «کتاب، کودک و خانواده»، «کتاب، فراغت، نشاط و آرامش»، «کتاب، عصر دیجیتال و هوش مصنوعی»، «کتاب، کتابخانه و کسب‌وکار»، «کتاب، کتابخانه و پاتوق فرهنگی و اجتماعی»، «کتاب، کتابخانه و رویداد‌های مهم اجتماعی» است. همچنین «کتاب، فلسطین و مقاومت غزه» موضوع جنبی این دوره از جشنواره خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش حرفه‌ای (ویژه هنرمندان حرفه‌ای) و مبتدی (هنرمندان ایرانی که تاکنون در مسابقات داخلی و بین‌المللی شرکت نکرده‌اند) به ارسال اثر بپردازند.

علاقه‌مندان به شرکت در "ششمین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب" می‌توانند تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ (۲۰ ژوئن ۲۰۲۴)، با عضویت در سامانه جشنواره به نشانی www.booktoon.ir آثار خود را ارسال کنند.

آثار باید به صورت الکترونیکی با فرمت JPEG، رزولوشن حداقل ۲۰۰ دی‌پی‌آی، با طول یا عرض ۲۰۰۰ پیکسل و حداکثر حجم ۱۰۰ مگابایت ارسال شود.

دیگر خبرها

  • ۲ خانه بهداشت روستایی در تالش افتتاح شد
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • انتشار فراخوان ششمین دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • احداث کتابخانه در10 شهر استان در آینده ای نزدیک
  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دبیر بیست‌ودومین جشنواره ملی رسانه منصوب شد
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران