Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@02:33:01 GMT

ساری: رونالدو عصبانی نمی‌شد، بیشتر نگران می‌شدم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۲۵۱۷

ساری: رونالدو عصبانی نمی‌شد، بیشتر نگران می‌شدم

مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 1-0 تیمش مقابل میلان می‌گوید علت تعویض رونالدو در این بازی این بوده که ابرستاره پرتغالی بهترین روز خود را سپری نمی‌کرده.

به گزارش "ورزش سه"، مائوریتسیو ساری، سرمربی یوونتوس که تیمش دیشب موفق شد در خانه خود حریف سنتی‌اش آث میلان را با نتیجه 1-0 شکست دهد درباره علت تعویض کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ پرتغالی این تیم در این بازی، که دومین تعویض پیاپی او در دو بازی اخیر بود گفت رونالدو در این بازی در اوج نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساری همچنین درباره ناراحتی رونالدو از این تعویض گفت که اگر رونالدو از بابت تعویضش ناراحت نمی‌شده برای او نگران‌کننده بوده.

 

 

رونالدو در جریان بازی دو تیم در دقیقه 55 تعویض شد و جای خود را به پائولو دیبالا داد، کسی که در دقیقه 77 موفق شد تک‌گل بازی و گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند. رونالدو که از تعویض خود به وضوح عصبانی بود، بلافاصله بعد از خروج از زمین چمن، مستقیما به سمت تونل رفته و خارج شد. گزارشهای رسانه‌های ایتالیایی حاکی است که رونالدو سه دقیقه قبل از پایان بازی استادیوم را ترک کرده است.

 

ساری که در پایان بازی با سوالات زیادی درباره تعویض رونالدو در این بازی، بعد از تعویض او در بازی قبلی یووه در چمپیونزلیگ مواجه شده بود گفت:" ما باید از رونالدو تشکر کنیم چون او با اینکه وضعیت دشواری داشت ولی امشب ایثار به خرج داد و برای ما به میدان رفت".

 

سرمربی یووه در ادامه گفت:" رونالدو برای بازی کردن هر کاری لازم بود کرد ولی من دیدم که او حالش خیلی خوب نیست و تصمیم گرفتم که بیرون کشیدنش بهترین کار ممکن است. اینکه یک بازیکن زمانی که زمین را ترک می‌کند ناراحت باشد کاملا طبیعی است، به خصوص وقتی او برای بازی در میدان خیلی تلاش کرده باشد".

 

 

ساری در ادامه گفت:" در یک ماه گذشته رونالدو از ناحیه زانو مشکل کوچکی داشته و در تمرینات اخیر ما هم ضربه‌ای به زانوی او وارد شده بود و باعث آسیب بیشتر شده بود. برای همین تمرین پرفشار یا حضور در بازی‌ها تعادل او را تا اندازه‌ای به هم می‌زند و تلاش بیشتر او برای غلبه بر این وضعیت به عضلات سابق پا و ران او صدمه می‌زند. این روی عملکرد او تاثیر می‌گذارد و رونالدو در حال حاضر در اوج آمادگی نیست. هر بازیکنی که برای بازی تمام تلاشش را می‌کند وقتی تعویض می‌شود حداقل تا پنج دقیقه عصبانی است و یک مربی اگر بازیکنش در این شرایط ناراحت نشود بیشتر نگران می‌شود".

 

 

کریستیانو رونالدو مائوریسیو ساری یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو مائوریسیو ساری یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک هفته گذشته دو بازی مهم و پرفشار را پشت سر گذاشت و موفق شد در هر دو دیدار برابر حریفان بزرگی که در پیش داشت به پیروزی برسد و یک قدم به کسب دو جام قهرمانی نزدیک شود.

شاگردان کارلو آنچلوتی هفته گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی برابر این تیم به میدان رفتند و پس از ۱۲۰ دقیقه بازی نفس‌گیر در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی رسیدند. آنها یکشنبه شب در سانتیاگو برنابئو نیز میزبان بارسلونا بودند و موفق شدند این تیم را شکست دهند تا اختلاف امتیازشان در صدر جدول لالیگا به یازده امتیاز برسد.

بلینگام در هر دو بازی از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و تا پایان بازی در زمین ماند و شب گذشته در مراسم اهدای جایزه لوریوس که به اسکار ورزشی معروف است اعتراف کرد که از این دیدارهای پرفشار خسته شده است.

این ستاره انگلیسی پس از دریافت این جایزه به خبرنگاران گفت:« هفته‌ای دیوانه وار را پشت سر گذاشتم و واقعا خسته هستم. چند روز گذشته پر از جنون و دیوانگی بود. امیدوارم که بتوانم جام‌های بیشتری را با رئال مادرید و تیم ملی انگلیس به دست آورم. مطمئناً پیوستن به رئال بهترین کاری بود که تا به حال انجام داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • ناگفته های خسرو حیدری از دربی جام حذفی
  • واکنش دروسی به گلرنی سردار ۴دقیقه بعداز تعویض
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • اعتراف نگران کننده بلینگام: واقعا خسته هستم!
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند
  • رشیدی: استقلال نصف جان‌مان کرد/ حسینی نباید محروم می‌شد