Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، یاراله نصیری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: بانک عامل با آزادسازی وثایق اضافی شرکت آرد نگین زاگرس برای تامین تسهیلات جدید موافقت کرده و با این مصوبه مشکلات تامین سرمایه در گردش این واحد تولیدی نیز مرتفع می‌شود.

او افزود: بنا به اعلام سهامداران شرکت، آزمایش سرد و فعالیت ابتدایی این واحد صنعتی بزودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام در خصوص پیگیری و تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکلات کارخانه رب شاداب دهلران نیز یادآور شد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ۶ مصوبه راهگشا در زمینه تامین سوخت، مشکلات مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی، تعیین تکلیف بدهی صندوق ضمانت سرمایه گذاری و تسهیلات بانک صنعت و معدن با هدف جلوگیری از تعطیلی و ادامه فعالیت این واحد صنعتی به تصویب رسید.

نصیری اضافه کرد: واحد صنعتی رب گوجه فرنگی شاداب دهلران برای پایداری در تولید و ماندن در عرصه رقابت نیازمند ایجاد سازوکار مناسب برای تکمیل زنجیره تامین و ایجاد کشت و صنعت است.

او ادامه داد: زمان راه اندازی این واحد، واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین کشاورزی از سوی ادارات ذیربط هدف گذاری شده بود که در صورت تکمیل فرایند تحویل، این کارخانه می‌تواند به اولین واحد کشت و صنعت استان تبدیل شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام ابراز داشت: همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بانک سینا به عنوان بانک عامل شرکت دالاهو پروفیل برای پرداخت یارانه تسهیلات به عنوان یکی از واحد‌های تعطیل احیاء شده موافقت کرد.

انتهای پیام/غ

کارخانه آرد ایلام به چرخه تولید باز می گردد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ یادگار محمدی اظهار کرد: طی سال گذشته تعداد پنج هزار و ۸۱۸ فقره بازرسی و ۷۱۱ فقره نمونه برداری از واحد‌های تولیدی، خدماتی و مراکز عرضه استان انجام شده است.
وی افزود: همچنین ۹۷ فقره بازرسی از خدمات و تجهیزات بازی و زمین‌های بازی از سوی کارشناسان این اداره کل، صورت گرفته است.
سرپرست اداره کل استاندارد استان ایلام، هدف از نمونه برداری و آزمون کالا‌های تولیدی را انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استاندارد‌های ملی دانست و تصریح کرد: در صورت منطبق نبودن محصولات تولید شده با استاندارد‌های ملی، متخلفان مجازات خواهند شد.

محمدی تشریح کرد: در بازرسی از واحد‌های تولیدی بر عملکرد آن‌ها نظارت جدی انجام می‌شود و در صورت نداشتن پروانه استاندارد، صدور و تمدید، فعالیت واحد‌ها و مجوز آن‌ها تعلیق و ابطال خواهد شد.

در استان ایلام ۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره کل استاندارد وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

دیگر خبرها

  • «کوه نور صفه» بهره‌برداری می‌شود/ ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در پهنه‌های تفریحی اصفهان
  • بهره‌برداری از «کوه نور صفه» در اصفهان/ ۱۰۰ میلیارد تومان جذب سرمایه‌گذاری داشتیم
  • تشکیل پرونده تخلف برای ۳ واحد خبازی در قائمشهر
  • بازرسی و نمونه برداری از واحد‌های تولیدی ایلام
  • ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل تشکیل شد
  • شناسایی ۴ واحد صنفی گرانفروش در تنکابن
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • نگین زاگرس، پذیرای مسافران نوروزی
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • طرح‌های معدن و صنایع معدنی متعددی امسال افتتاح می‌شود