Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاج ارسلان مردی باوقار و مومن و امین مردم محله خانی آباد در خیابان مولوی تهران و کاسبی بود که با نان حلال فرزندان صالحی را در جامعه تربیت کرد.

حاج آقا چهاردوری متولد ۱۳۱۲ محله دولاب تهران، با نقل مکان به محله خانی آباد خانواده ۹ نفری خود را که ۳ پسر و ۴ دختر از خداوند به امانت گرفته بود و در دامان مادری پاک و مومنه (حاجیه خانم تاجیک)‌ پرورش یافته بودند، رتق و فتق امور می کرد و با آموزش قرآن به فرزندان خود آنها را انسان هایی پاک و مومن تربیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

حاج ارسلان، حسن فرزند پسر ارشد خود را در سال ۱۳۶۰ در منطقه عمومی کرخه نور به اسلام تقدیم کرد و مهدی را نیز در سال ۶۵ در عملیات تکمیلی کربلای ۵ در منطقه شلمچه در راه اسلام و ایران تقدیم کرد. حسن متولد ۱۳۴۱ و مهدی متولد ۱۳۴۸ شهر تهران و هر دو در مدرسه جعفری تحصیل کرده بودند. مهدی در دبیرستان سپاه دوره دبیرستان را گذراند و حسن هم راهی اهواز شده، به سپاه خوزستان ملحق شد.

رهبری سال ۸۹ به منزل شهیدان چهاردوری آمدند

حسین چهاردوری برادر دوم خانواده، می گوید: رهبر معظم آنقلاب اسلامی سال ۱۳۸۹ به منزل ما تشریف آوردند و پدر، مادر و خانواده را مورد تفقد خود قرار دادند. حسن از قاریان قرآن کریم بود که سعی داشت این ویژگی‌ها را به اطرافیان و اعضای خانواده نیز منتقل کند.

وی افزود:‌ چون پدرمان فردی مذهبی بود و حضور دائم در جلسات مذهبی داشت، با راهنمایی فرزندان سبب شد تا آنها نیز در این راه قدم بگذارند.

برادر شهید در وصف حسن گفت که وی در بهمن‌ماه سال ۱۳۴۱ متولد شد، در روز پنجم بهمن سال ۶۰، در حالی که برای شناسایی مواضع دشمن رفته بود، در منطقه کرخه نور به شهادت رسید.

حسن از سوی سردار هور، شهید علی هاشمی فرمانده خط مقدم شد 

حسین درباره رفتن برادرش به اهواز می گوید که حسن در جوار سردار شهید علی هاشمی در جبهه های جنوب رزم داشته است و از سوی این شهید بزرگوار به عنوان فرمانده خط مقدم جبهه برگزیده و در جبهه کرخه نور مقابل دشمن بعثی فرماندهی رزمندگان را عهده دار شد.

ما هیچ کدام مخالف رفتن وی به جبهه نبودیم

حاجیه خانم تاجیک مادر شهید هم درباره حسن می گوید:‌ حسن برای اینکه به جبهه برود، آرام و قرار نداشت. از پدرش و من رضایت گرفت و ما هیچ کدام مخالف رفتن وی به جبهه نبودیم. وقتی رضایت گرفت، یک جعبه شیرینی خامه‌ای خرید و به خانه آورد. آن اندازه که از رضایت دادن به او خوشحال شدیم، اگر داماد می‌شد خوشحال نمی‌شدیم. دور اتاق می‌دوید و به من می‎گفت مادر آفرین، به شهامتت آفرین. می‌دانست که به کجا می‌خواهد برود.

خانم تاجیک ادامه می دهد:‌ مهدی، پسر دیگرم هم که می‌خواست به جبهه برود، گفتم نه، می‌گفت بهشت چند طبقه دارد، می‌خواهم تو را یک طبقه بالاتر ببرم. این پسرم هم در اسفند سال ۶۵ به شهادت رسید.

حسن فرمانده بود، برای شناسایی رفته بود

مادر شهید با اشاره به نحوه شهادت وی گفت: حسن برای شناسایی رفته بود. وی فرمانده بود و وقتی نیروهایش گفته بودند که سه نفر کافی است، تو با ما همراه نشو، قبول نکرد و همراه نفرات گروه برای شناسایی رفت. وی از ناحیه کمر و پا زخمی شد و هنگامی که دوستانش، او را به عقب منتقل می‌کنند، در حین بازگشت، روی مین می‌روند و حسن و یکی از دوستانش به شهادت می‌رسند.

حاجیه خانم تاجیک با بیان اینکه روزی حلال پدر در تربیت وی اثر بسیاری داشت، افزود: حسن راه خود را انتخاب کرده بود. او بسیار فعال و خلاق بود. دلسوزی از دیگر ویژگی‌های شخصیتی حسن بود. نسبت به خواهرانش دلسوزی بیشتری داشت.

کربلا به من وصال نمی‌دهد، من راه را برای شما باز می‌کنم

حسن فرزند دوم خانواده ۹ نفری ما بود. وقتی دخترهایم را که کودک بودند با روسری بیرون می‌بردم، اعتراض می‌کرد و می‎گفت چرا چادر مشکی سر آنها نمی‌کنی؟ به او می‌گفتم شما راه کربلا را باز کن، آنجا چادرهای خوبی دارد، برایشان از آنجا چادر بخر، بیاور، من سر آنها کنم. حسن جواب می‌داد، کربلا به من وصال نمی‌دهد، من راه را برای شما باز می‌کنم، شما با خواهرهایم رفتید آنجا، بروید چادر بخرید.

مادر شهید درباره فعالیت‌های قرآنی شهید حسن چهاردوری اظهار کرد: فرمانده عملیات بود و در همه عملیات‌ها شرکت می‌کرد و بعدها از دوستانش شنیدم که چه فعالیت‌هایی داشت و برای اینکه ریا نشود، به ما در این باره مطلبی نمی‌گفت. او قاری قرآن بود و انس با قرآن کریم از ویژگی‌های دیگر حسن بود که سعی داشت مخفیانه در این حوزه کار کند.

وی با بیان اینکه در مسجد سادات و مینایی فعالیت قرآنی انجام می‌داد، آرام و قرار نداشت و تلاش می‌کرد که راهی جبهه شود و همواره می‌گفت به معنی کلماتی که در نماز می‌خوانید، توجه داشته باید تا ببینید چه نوشته است. او خواهرانش را به خواندن قرآن و نماز با حضور قلب سفارش می‌کرد.

بزرگترین تحول زندگی مهدی بی‌شک سفر برادر بود

بزرگترین تحول زندگی مهدی بی شک سفر دور و دراز برادر بود که برای او با آن ذهن تر و تازه اما کوچک به هیچ وجه قابل باور نبود. آخر داداش حسن قرار نبود که بی مهدی جایی برود، از مسجد و بسیج و نماز جمعه بگیرید تا جبهه و جهاد و شهادت. غم برادر، برادر را با خود برد به اعماق دنیایی که مهدی کوچک تا سال ها پس از آن به ژرفای آن دست نیافت و مهدی باید در آن داغ سنگین و توانفرسا به برادر بزرگترش-حسین آقا- تکیه می کرد. 

آقا مهدی کم کم بزرگ شد و هیئت ها و محافل مذهبی او را پرورش داد تا بتواند راه را بیابد و چگونه پایان دادن به دنیای خاکی و پرواز بر کرانه ازلی و ابدی وجود را تصویرگری کند. حضور پررنگ مهدی در خیمه گاه های حسینی، «اللهم محیای محیا محمد و آل محمد» را در زندگیش پررنگ کرد و «و مماتی ممات محمد و آل محمد» را به راستی به او آموخت.

دهم اسفند آقا مهدی هم آسمانی شد

علی مقدم رزمنده گردان حبیب و از دوستان مهدی درباره اعزام او به جبهه می گوید: چند تا از بچه ها در ایستگاه بودند که محمد قنادی را به خوبی به یاد دارم. پرشورتر از همیشه رفت و با تمام چهره می خندید؛ تمام سلول های بدنش شادی و نشاط و تحرک بود. انگار نه انگار که از درد کمر چند روزی را خانه نشین شده بود. دست راستش را آنقدر بالا کشیده بود که گویی می خواست سقف آسمان را به زیر بکشد و پای بر آن پله بلند بگذارد و البته هم گذاشت.

وی افزود: در و دیوار مدرسه جعفری اسلامی هنوز خاطرات حضور شهیدانی را در حیاط و کلاس خود به یادگار دارد که اکنون درجات عالی دانشگاه عشق را هم پشت سر گذاشته اند. مهدی مثل همه دانش آموزان دیگر کلاس و معلم را دید و درس ها را آموخت اما عجیب اینکه راه هایی را آموخت تا به آسمان معارف دست یابد و قلل رفیع افتخار و ایثار را فتح کند.

هر وقت به اسفند ماه می‌رسیم قلبم می‌گیرد

خواهر شهید چهاردوری درباره شهادت مهدی می گوید:‌ هر وقت به اسفند ماه می رسیم، قلبم می گیرد قلبم می گیرد. روز دهم اسفند از صبح سعی می کنم که فکر نکنم که چه روز تلخی است و هر وقت هم که یادم می آید با ذکر صلوات و قرآن خود را آرام می کنم!

اما با بازگشت به قبل صندوقخانه خاطراتم بدون هیچ کلیدی باز می شود و یاد اول اسفند ماه ۶۵ می کنم همان روزی که برادر رشیدم آماده رفتن می شد و ما با نگاه به قامت بلندش دلمان می خواست که به دورش می چرخیدیم و بلا گردانش می شدیم. کاش می شد که اگر چنین بود حتما زینب (س) این درس را جلوتر به همه ما داده بود.

شانه های پهنش پارچه حلقه یاسین را پاره کرد

خانم چهاردوری ادامه می دهد:‌ آنروز کوله پشتی اش را به دوش انداخت. مادر نبود و چه خوب که نبود! از میان حلقه یاسین رد شد، شانه های پهنش پارچه حلقه یاسین را پاره کرد. آماده رفتن شد از زیر قرآن رد شد، یکی یکی با همه روبوسی کرد و هر کسی زیر گوشش آرام چیزی می گفت. خواهرم زیر گوشش دعای مسافر را خواند، به او گفت: مهدی جان تلفن یادت نرود، نامه بده و من تنها می گریستم! به چشمانم خیره شد؛ چرا گریه می کنی؟ زود برمی گردم. هنوز گرمای صورتش را بر صورتم احساس می کنم، هنوز هر وقت سیبی را می شویم بوی عطر شهادتش مشامم را پرمی کند! وقتی از در خانه بیرون رفت، همه پشت سرش بیرون آمدیم. پدرم با حسرت نگاهش می کرد و بعدها به ما گفت که دلم می خواست مثل امام حسین (ع) که به حضرت علی اکبر (ع) گفتند در مقابل من قدم بزن، دلم می خواست به مهدی بگویم یک مقدار جلوی من راه برو تا قد و بالایت را ببینم! کم کم فاصله اش با ما زیاد شد، دوباره صورتش را برگرداند، دستش را برای همه ما تکان داد و خندید!

رفت و رفت و به آخر کوچه که رسید دوباره رویش را برگرداند، چند لحظه ایستاد، دستش را دوباره تکان داد و دیگر از جلوی دیدگانمان رفت برای همیشه! برای همیشه رفت تا قیامت!

آه که چقدر دلم تنگ است! برای خنده‌هایش

خواهر شهید یادآور شد:‌ مهدی آسمانی شد. از خیلی پیشتر حسین امامی (شهید سید محمد حسین امامی همرزم شهید در کربلای ۴ به شهادت رسید)‌ را دم در بهشت منتظر خود می دید! آه که چقدر دلم تنگ است! برای خنده هایش! شوخی هایش، برای صدای زیبایش، برای نوایی که دایم زیر لب می خواند:

برادر ای محمد امامیم، شهید راه نهضت خدایی بسوزم بسوزم از جدایی حسین جانم حسین جانم کجایی.............

مراسم بزرگداشت سومین روز ارتحال پدر شهیدان حسن و مهدی چهاردوری یکشنبه عصر در مسجد امام خمینی (ره) شهرک شهید محلاتی تهران با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران و همرزمان شهیدان بزرگوار برگزار شد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ایثار و شهادت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایثار و شهادت ایثار و شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مشاور نظامی رهبر انقلاب درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل

دستیار فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علی‌رغم صدور قطعنامه آتش‌بس در شورای ملی سازمان ملل، هیچ توافقی را امضا نکرد، تصریح کرد: به یاری خداوند، آنچه در آینده فلسطین شاهد خواهیم بود، شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن است.

سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی شامگاه جمعه ۲۴ اسفند در مراسم هفتمین روز شهادت شهید زاهدی و سومین سالگرد شهادت شهید سید محمد حجازی با بیان اینکه لسان‌الارض و تخت فولاد از هزاران سال پیش برقرار و قدمگاه علما، ادیبان و بزرگان بوده و از ۴۵ سال پیش مزار شهیدان شده است، اظهار کرد: در گذشته گفته می‌شد که یکی از در‌های بهشت در لسان‌الارض باز می‌شود و باور من این است که ۷ هزار شهیدِ راهِ اسلام، بهشتی هستند.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، وی ضمن ابلاغ سلام رهبری به تک تک تشییع کنندگان مراسم تشییع سردار زاهدی، افزود: مردم اصفهان در این یک هفته سنگ تمام گذاشتند و این شجاعت در روحیه جوانان اصفهان موج می‌زند، تشییع پیکر شهید زاهدی با زبان روزه، قلب امام زمان (عج) را خشنود کرد و روحیه جهاد و مقاومت مردم اصفهان را به جهان نشان داد؛ این حماسه دوستان انقلاب را خوشحال و دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را غمناک کرد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا به وضعیت نابسامان رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و گفت: یک هفته است که صهیونیست‌ها در وحشت کامل به سر می‌برند و آماده‌باش هستند، حمله نظامی به رفح را متوقف کردند و نمی‌دانند که ایران می‌خواهد چه‌کار کند، لذا وحشت آنها و حامیانشان را گرفته است. این جنگ روانی، رسانه‌ای و سیاسی برای آنها وحشتناک‌تر از خود جنگ است، زیرا هرشب منتظر حمله هستند و عده زیادی از آنها فرار کرده و به پناهگاه‌ها رفته‌اند.

سرلشکر رحیم صفوی ادامه داد: شهادت، گلی خوشبو و معطر است که عطر آن فقط به مشام بندگان خاص خدا می‌رسد و جهاد فی سبیل اللّه، دری از در‌های بهشت است که افراد خاصی به آن می‌رسند. شهید زاهدی و شهید حجازی، عاشق قرآن بوده و و با آن مأنوس بودند؛ زیارت عاشورا، محبت چهارده معصوم به ویژه حضرت مهدی (عج) رمز عبور از پل صراط و رسیدن به رضوان الهی است. اصفهان دارالمجاهدین، دار العلما و دارالشهدا، قلب ایران و جهان اسلام و پایتخت امیرالمومنین (ع) است.

وی افزود: شهید زاهدی بعد از زیارت امام رضا (ع)، در لیالی قدر جسم پاکش تکه‌تکه شد، در حالی که با همه دوستان خداحافظی کرده بود. امروز که به زیارت خانواده صبور و متدین ایشان رفتم، روحیه قوی همسر و فرزندانشان در برابر ۱۴ سال هجران، پس از ۸ سال جنگ تحمیلی، تحسین‌‏برانگیز بود، درود خدا بر همسران و فرزندان شهدا و جانبازان که با این روحیه‌های بسیار مقاوم در عین داغداری، در ثواب شهیدان شریک هستنند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: سردار شهید سید محمد حجازی هم از سال‌های قبل انقلاب مجاهد سبیل الله و از بنیانگذاران سپاه اصفهان بود. شهادت این عزیزان داغی فراموش‌نشدنی برای ملت ایران است، مردم ایران این شهادت‌ها را فراموش نمی‌کنند و به فضل الهی دست آمریکا و اسرائیل از منطقه غرب آسیا قطع خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که خون شهدای مدافع حرم همچون شهید سلیمانی، خون بیش از صد هزار شهید و مجروح جنگ غزه و خون شهدا و فرزندان جبهه مقاومت از لبنان تا یمن و از عراق تا سوریه، زمینه‌ساز آزادی قدس شریف خواهد بود، گفت: ما از مردن از راه خدا هرگز نترسیدیم و همواره در خط مقدم حضور داشتیم؛ بعد از جنگ هم خود را سرباز انقلاب و رهبر می‌دانیم، ما با شهید زاهدی و شهید صفوی نزدیک به چهل سال همرزم بودیم و اولین خصوصیت مشترک آنها، حضور مشترک چندین ساله در جبهه مقاومت و تقویت این جبهه برای مبارزه با صهیونیست‌های اشغالگر، تقویت دفاع استراتژیک و امنیت ملی ایران در برابر تهدید‌های صهونیست‌ها است و دومین صفت مشترک ان‌ها تربیت هر دو شهید در مکتب اسلام ناب بود، شهید حجازی سابقه طلبگی داشتند و پدر شهید زاهدی هم یک روحانی بود که آهنگری می‌کرد و حقوق طلبگی دریافت نمی‌کرد.

سرلشکر صفوی با اشاره به سومین خصوصیت این دو شهید، ادامه داد: هر دو شهید قبل از حضور در جبهه مقاومت نیز فرمانده بودند، شهید زاهدی فرماندهی نیروی هوا فضا فرماندهی نیروی زمینی و شهید حجازی، فرماندهی نیروی مقاومت بسیج از سال ۷۶ تا ۸۶ (دوران طلایی بسیج) را بر عهده داشتند، بسیج سازندگی را شهید حجازی راه‌اندازی کرد؛ هردو شهید در معاشرت با مردم و دوستان بسیار خوش اخلاق و در زمان جنگ همچون شیران بیشه بودند و در واقع مصداق آیه «أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم» بودند.

مشاور عالی فرمانده کل قوا ویژگی‌های شهید زاهدی به بیان سیدحسن نصرالله را برشمرد و گفت: شهید مهاجر الی الله، خستگی‌ناپذیر، دارای نظم و انضباط بالا، شاد در شادی جبهه مقاومت لبنان و همدرد با درد آنها همدرد بود، جنگ شجاعت ستودنی، خلاقیت، تدبیر، اشراف اطلاعاتی، آمادگی عملیاتی و تجهیزات می‌خواهد؛ ایرانی‌ها شجاع هستیم و این صهیونیست‌ها هستند که ترسوترین ملت جهان‌اند.

رهبر مجاهد مقاومت لبنان درباره شهید زاهدی گفته است که ایشان در همه مراحل می‌خواست در خط مقدم جبهه‌ها باشد و بار آخر، گفت آمده‌ام که شهید شوم. اندیشه و تفکر شهید حجازی نیز، اسلام ناب و خط سیاسی او نگاه و فرمان امام و رهبری بود، رفتارش دارای آرامش و سکینه بود چنانکخ که فرماندهی با چند صدهزار نیروی زیردست باید باشد، عصبانی نشود، زود تصمیم بگیرد و قلب محکم داشته باشد، قلب و چهره شهید حجازی نورانی و فکر ایشان متعالی بود، بیش از ۷ سال در کنار سید حسن نصرالله قوت قلب محور مقاومت و یار سردار سلیمانی در شکست و نابودی داعش بود.

وی به آخرین وضعیت منطقه و جنگ رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و گفت: یک هفته از حمله ناجوانمردانه و جنایتکارانه به کنسولگری ایران می‌گذرد و بعد از اعلام موضع صریح رهبری و مسئولان برای تنبیه رژیم صهیونیستی، تمامی ارگان‌های سیاسی و نظامی صهیونیست‌ها به لرزه در آمده است؛ حمله نظامی به رفح فعلاً متوقف شده تا ببیند ایران چگونه، کجا و کی پاسخ تلافی‌جویانه خواهد داد. اختلاف بین سیاسیون و نظامی‌های رژیم صهیونیستی تشدید شده است، چرا که همه می‌دانند کنسولگری، سرزمین یک کشور است، امروز شهروندان اسرائیل برای برکناری نتانیاهو شعار می‌دهند، تنفر از رژیم صهیونیستی و فشار افکار مردم جهان بر آنها افزایش یافته و ۹۰ کشور جهان حتی در اروپا و کشور‌های غیراسلامی علیه این رژیم تظاهرات برگزارکرده‌اند، حملات مقاومت علیه اسرائیل شدت گرفته و یمن در روز‌های گذشته ۴ کشتی را هدف قرار داده است.

دستیار فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علی‌رغم صدور قطعنامه آتش‌بس در شورای ملی سازمان ملل، هیچ توافقی را امضا نکرد، تصریح کرد: به یاری خداوند، آنچه در آینده فلسطین شاهد خواهیم بود، شکست رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن است. پیروزی جبهه مقاومت و ملت فلسطین به رهبری ایران قطعی است و خاورمیانه و غرب آسیای جدید برخلاف طرح و خواسته آمریکا و اسراییل (که برقراری رابطه اسراییل با اعراب و معرفی ایران به عنوان دشمن در منطقه بود) با محوریت ایران و جبهه مقاومت شکل خواهد گرفت که آمریکا و اسرائیل در آن شکست‌خورده هستند.

tags # اسرائیل سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • تاریخ‌سازان جاوید محله کن | کوچک‌ترین و مسن‌ترین شهید محله را بشناسید
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • مادر شهیدان والا مقام فرشید فر آسمانی شد
  • مادر شهیدان «فرشیدفر» به فرزندان شهیدش پیوست
  • برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت شهید موذن در بیرجند
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • مراسم ختم پدر شهیدان والامقام خرسندیان
  • توضیحات مشاور نظامی رهبر انقلاب درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل