Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی در آستان قدس شیخ صدوق(ره) برپا می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف، همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، آستان مقدس شیخ صدوق(ره) میزبان برنامه جشن پیامبر خوبی‌ها می شود.

 

براین اساس؛ این مراسم معنوی با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط سید جواد حسینی، قاری بین‌المللی و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی، مفسر قرآن کریم همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین، اجرای تواشیح از دیگر برنامه‌های جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) است که توسط گروه همخوانی فجر انجام می‌شود.

 

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌مندی از تفاسیر حجت‌الاسلام قرائتی و تلاوت قاری بین‌المللی و دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ، روز پنجشنبه، ۲۳ آبان‌ماه پس از نمازمغرب و عشاء به آستان مقدس شیخ صدوق(ره) واقع در شهرری، خیابان ابن بابویه مراجعه کنند.

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد راهپیمایی 13 آبان هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مجلس مسجد شبستان یزد شهرری هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری/ تولید مسکن ارزان با کمک دانش‌بنیان‌ها
  • ایجاد معاونت ساخت صنعتی مسکن در ریاست جمهوری
  • موسسه جوانان آستان قدس رضوی، دوره جامع تربیت مربی برگزار می کند
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی