Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر حاج علی اکبری روز دوشنبه با اعلام این خبر، افزود: نیلوفر محمدی و زهرا حسینی از دانشجویان رشته علوم ورزشی دانشگاه پیام نور زنجان در دومین دوره مسابقات کشوری ووشو(ساندا)  دانشجویان به ترتیب به مدال طلا و نقره این دوره از مسابقات دست یافتند.

وی اظهار داشت: با کسب این عنوان ها، این دانشجویان ورزشکار به مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان که در کشور چین برگزار می شود، راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج علی اکبری افزود: در این رویداد ورزشی زینب اسماعیلی  به عنوان مربی و هنگامه امیری به عنوان سرپرست، تیم اعزامی را همراهی کردند.
گفتنی است مسابقات کشوری ووشوی دانشجویان هفته گذشته به میزبانی دانشگاه پیام نور استان اردبیل در شهر سرعین برگزار شد.

برچسب‌ها ووشو دانشجویان زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ووشو دانشجویان زنجان ووشو دانشجویان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان

مقامات پلیس بوستون آمریکا اعلام کردند بیش از ۱۰۰ دانشجو در اعتراضات حمایت از فلسطین در دانشگاه امرسون دستگیر و ۴ افسر پلیس مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، اداره پلیس بوستون روز پنجشنبه به وقت محلی گفت بیش از ۱۰۰ نفر روز چهارشنبه در کالج امرسون در بوستون در جریان تظاهرات حامی فلسطین دستگیر شدند.

به گفته جان بویل سخنگوی پلیس بوستون، در جریان این اعتراضات ۱۰۸ نفر دستگیر و چهار نیروی پلیس مجروح شدند.

خبرنگار سی ان ان گزارش داد: معترضان درحالی که بازداشت می شدند شعار می دادند "ما امنیت یکدیگر را تامین می کنیم" .

پیام‌های دانشجویان دانشگاه امرسون همچنین حاکی از بازداشت بیش از ۱۰۰ نفر است. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که لباس ضد شورش به تن دارند و در طول شب به معترضان حمله ور می شوند. رسانه ها این تصاویر را حذف کرده اند.

جی برنهارت، رئیس دانشگاه امرسون و دیگر مقامات این دانشگاه به دانشجویان اعلام کردند این تحصن قوانین شهر را نقض می‌کند.

در نامه رئیس دانشگاه امرسون آمده است: امرسون اطلاعات در مورد نقض قوانین را چندین بار طی چند روز به معترضان منتقل کرده است.

در این نامه آمده است: "ما از حق جامعه خود برای بیان نظرات از طریق اعتراض حمایت می کنیم.با این حال، آنها باید این کار را به روشی مطابق با قوانین شهر بوستون و ماساچوست انجام دهند».

دانشگاه امرسون افزود: «اولویت اصلی ما ایمنی و رفاه جامعه ما است و ما عمیقاً نگران هستیم که معترضان در صورت عدم رعایت قوانین شهری و ایالتی، عواقب قانونی خارج از کنترل امرسون را متوجه خود خواهند کرد.»

پس از اعتراضات منجر به دستگیری بیش از ۱۰۰ نفر، رئیس دانشگاه امرسون با دانشجویان همدردی کرد. جی برنهارت، رئیس دانشگاه امرسون، در بیانیه‌ای روز پنجشنبه پس از پاکسازی چادرهای حامیان فلسطین در این دانشگاه که منجر به دستگیری ده‌ها نفر شد، گفت: «فعالیت مدنی که جرقه اعتراض را برانگیخت، به رسمیت می شناسد و به آن احترام می‌گذارد.»

برنهارت گفت: «کارکنان و مدیران امرسون در صحنه حضور داشتند و بر حمایت از دانش‌آموزان ما در این شرایط بسیار استرس‌زا متمرکز بودند و به دنبال کاهش تنش بودند.  امروز مقامات امرسون همراه با دانشجویان دستگیر شده در  اداره پلیس و دادگاه حضور داشتند و دانشگاه پس از آزادی آنها، از این دانشجویان  در محوطه دانشگاه استقبال خواهد کرد.

 برنهارت گفت که درک می کند که پاکسازی چادرها "تاثیر قابل توجه و نامطلوب بر جامعه ما داشته است" و به دانشجویان پیشنهاد حضور مشاوران  در محوطه دانشگاه را در روز پنجشنبه ارائه داد.

استفاده از خشونت و ابزارهای پلیسی برای مقابله و سرکوب تجمعات و اعتراضات آرام و روز افزون دانشجویان و جوانان آمریکایی و ورود پلیس به محیط دانشگاهی، مخالف ادعاهای آن کشور در باره اصل آزادی بیان و آزادی تجمعات بوده و محیط و مراکز علمی را امنیتی می سازد.

اینگونه سرکوبهای خشونت آمیز در امتداد سیاست حمایت علنی از کشتارها و جنایات جنگی اسرائیل به شمار می رود و موجب تشویق آن رژیم به ادامه تنش آفرینی، جنگ افروزی و نسل کشی خواهد شد.

این تجمعات اعتراضی همچنین نشانه خشم و نگرانی فزاینده وجدان‌های بیدار در آمریکا، از جمله جامعه مسلمانان آن کشور، و نیز نگرانی های روزافزون جامعه جهانی نسبت به استمرار و تقویت حمایت مالی، سیاسی و تسلیحاتی و گسترده دولت و کنگره آمریکا از جنایات جنگی و نسل کشی در فلسطین و نادیده گرفتن حقوق بشر و بین الملل است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری بیش از ۱۰۰ دانشجوی دانشگاه امرسون؛ حذف تصاویر حمله پلیس آمریکا به دانشجویان
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • بازداشت بیش از ۱۰۰ دانشجوی معترض در آمریکا؛ آزادی بیان به سبک غربی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس