Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس جمهوری گفت: برای نیل به وحدت راهی نزدیکتر از اصلاح نگرش های تفرقه محور و واگرا و شستن ذهن و زبان ازخشونت و افراطی گری نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهوری در اکانت رسمی توییتر خود نوشت:

با نام آرام بخش پیامبر اکرم (ص)⁧ هفته وحدت را آغاز کردیم؛ هفته ای برای کاستن از تفرقه ها، گسستگی ها و سوءظن ها و هفته ای برای افزودن بر نزدیکی مذاهب، همبستگی اقوام و تفاهم ملی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای نیل به وحدت راهی نزدیکتر از اصلاح نگرش های تفرقه محور و واگرا و شستن ذهن و زبان ازخشونت و افراطی گری نیست./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان مسجد شبستان یزد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد خبرگزاری شبستان اسحاق جهانگیری جهانگیری دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک

توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی و نمازخانه میان‌راهی امام رضا (ع) در محور راور_دیهوک بین استاندار خراسان جنوبی و مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند ، عصر امروز چهارشنبه توافقنامه احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی، نمازخانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور _ دیهوک (منطقه دیگ رستم) توسط جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی و محمد حسین استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت آستان قدس رضوی امضا و مبادله شد.

بر این اساس مقرر شد؛ مجتمع فرهنگی، رفاهی و نماز خانه میان‌راهی امام رضا(ع) در محور راور_ دیهوک (منطقه دیگ رستم) در مدت زمان یک سال با هدف فراهم کردن امکانات مناسب در مسیر زائران و مسافرانی که از استان های جنوبی کشور قصد عزیمت به مشهد مقدس و زیارت مرقد منور علی بن موسی الرضا(ع) را دارند،  ایجاد شود.

برای انجام این کار هر یک از طرفین، شامل استانداری خراسان جنوبی و بنیاد کرامت رضوی آستان قدس، اعتباری به مبلغ 150 میلیارد تومان تأمین خواهند کرد.

استانداری خراسان جنوبی متعهد شد علاوه بر تأمین زمین ، زیرساخت های مورد نیاز را فراهم کند و بنیاد کرامت رضوی هم عملیات اجرایی این پروژه را تا مرحله تکمیل و بهره برداری و ارائه خدمات و برنامه های فرهنگی بر عهده دارد.

انتهای پیام/251

دیگر خبرها

  • ارتقای برنامه سازی و تقویت نگرش حرفه‌ای در شبکه استانی
  • کلنگ زنی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محور فرسفج خیرآباد
  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اقدام شجاعانه ایران اسلامی در نتیجه وحدت و تقریب ملت آن است
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • محور مسدود سه راهی نگور – نگور بازگشایی شد
  • بازگشایی محور سه راهی نگور - نگورسیستان و بلوچستان
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • لایحه اصلاح نظارت خارجی راهی سنای آمریکا شد