Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@00:28:38 GMT

شناسایی ۱۸ واحد متخلف صنفی در شهرستان قلعه گنج 

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۳۴۳۱

شناسایی ۱۸ واحد متخلف صنفی در شهرستان قلعه گنج 

مهدی میری، گفت: در بازرسی ها از بازار شهرستان قلعه گنج، ۱۸ واحد متخلف شناسایی و برای آنها برگ گزارش تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

«مهدی میری»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در ادامه بازرسی بازرسان ستادی سازمان صنعت معدن و تجارت جنوب کرمان از شهرستان ها به منظور کنترل و نظارت دقیق بر بازار، بازار شهرستان قلعه گنج مورد بازرسی و پایش قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و نظارت سازمان صمت جنوب کرمان، افزود: این بازرسی ها از صنوف پوشاک، عمده فروشی مواد غذایی، لبنیات، لوازم کشاورزی، لوازم یدکی و لوازم خانگی انجام گرفت.

وی، ادامه داد: در این بازرسی ها 18 واحد متخلف شناسایی و برای آنها برگ گزارش تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

میری، ضمن تاکید بر این که مردم بهترین بازرس هستند، اظهار داشت: از مردم جنوب کرمان خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق تماس با سامانه 124 و یا معاونت بازرسی این سازمان و نیز ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های مختلف، این سازمان را جهت ارائه بهتر خدمات و کنترل بازار یاری دهند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته وحدت نماز جمعه هفته وحدت روز 13 آبان بازرسی از واحدهای صنفی نظارت و بازرسی بازرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی دیلم در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک دستگاه اتوبوس را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو توقیف شده انواع لوازم آرایشی فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را ۴۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این ارتباط یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع ذی صلاح معرفی شد.

کد خبر 6080348

دیگر خبرها

  • سیل راه ۴ روستای قلعه گنج را مسدود کرد
  • بارش باران به یک بنای تاریخی در نرماشیر زیان رساند
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • انجام بیش از ۵۳۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی استان همدان
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز