Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از فدراسیون فوتبال شاگردان حمید استیلی یکشنبه شب راهی قطر شدند تا از طریق دوحه به بالی در اندونزی سفر کنند. کاروان تیم امید امروز وارد اندونزی خواهد شد و روز دوشنبه نخستین تمرین خود را در این کشور برگزار می‌کند.

محمد آقاجانپور به دلیل مصدومیت در آخرین ساعت از فهرست بازیکنان اعزامی خارج شد و حمید استیلی با ۱۹ بازیکن تهران را به مقصد اندونزی ترک کرد در حالی که با اضافه شدن صیادمنش، مهدی خانی و دلفی، تیم امید با ۲۲ بازیکن در ۲ مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخستین بازی تیم‌های امید ایران و اندونزی روز ۲۲ آبان در ورزشگاه شهر بالی برگزار می‌شود و دومین مسابقه روز ۲۵ آبان در جاکارتا انجام خواهد شد.

معراج اسماعیلی، مهدی نوراللهی، علی کی خسروی، علیرضا آرتا، عارف غلامی، عارف آغاسی، محمد مسلمی پور، ابوالفضل جلالی، محمد شریفی، سینا زامهران، محمد خدابنده لو، امید نورافکن، علی شجاعی، رضا شکاری، امیرحسین حسین زاده، مهدی قائدی، محمدرضا آزادی، امیر روستایی، رضا جبیره، یونس دلفی، مهدی مهدی خانی و اللهیار صیادمنش بازیکنان حاضر در دو مسابقه تدارکاتی برابر اندونزی خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدارسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان

ترکیب ۱۱ مرد اصلی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان مشخص شد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران در چهارمین دیدارش در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۸:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در عشق‌آباد به مصاف ترکمنستان می‌رود.

کادر فنی تیم‌ملی ترکیب تیم را برای این دیدار اعلام کرد که بر این اساس حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی از ابتدا به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • چه می‌ شد اگر مهدی قائدی و محمد محبی در استقلال می‌ماندند | چی می شد اگه...
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار با ترکمنستان اعلام شد
  • ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان
  • ترکیب تیم ملی ایران برابر ترکمنستان
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • حکایت عارف و نماز شاگرد به روایت محمد اصفهانی (فیلم)