Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: امکانات و سالن‌های ورزشی برای کمک به زلزله‌زدگان بسیج شده است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع زلزله در آذربایجان‌شرقی و احساس این زمین‌لرزه در زنجان، اظهار کرد: در پی بروز زمین‌لرزه، وزیر ورزش و جوانان در ابلاغی به مدیران‌کل ورزش و جوانان استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل و زنجان، دستور داد که اماکن ورزشی و سالن‌های سرپوشیده در اختیار زلزله‌زدگان قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به دستور صادر شده، ادامه داد: در راستای همین دستور، اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان با بسیج همه امکانات انسانی و تجهیزات در اختیار هیئت‌ها و سمن‌های جوانان، آمادگی هرگونه اقدام و پشتیبانی‌های لازم در راستای تامین نیازهای فوری و ضروری زلزله‌زدگان را دارد.

وی با بیان اینکه امیدواریم ارائه این خدمات سبب کاهش آلام آسیب‌دیدگان این حادثه شود، خاطرنشان کرد: پیرو دستور وزیر ورزش و جوانان، همه امکانات و اماکن ورزشی این استان در اختیار مردم زنجان و استان‌های همجوار است و همه سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی استان آماده خدمت‌رسانی همه جانبه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان زلزله اماكن ورزشي استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس

استاندارکرمان از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و اقدامات پیشگیرانه و همچنین نحوه خدمات رسانی به شهروندان در مناطق درگیر سیلاب قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمد مهدی فداکار که ظهر امروز و به دنبال فعال شدن سامانه بارشی در مناطق درگیر سیلاب حضور پیدا کرده بود، در جریان این بازدید میدانی ضمن مثبت ارزیابی کردن تلاش‌های مجموعه شهرداری بر ضرورت تسریع در خدمات‌رسانی به مردم و بازگشایی مسیرهای آب گرفته تاکید کرد.

وی با اشاره به بسیج امکانات و آماده‌ باش نیروهای اجرایی و امدادی برای کمک به مردم اظهار کرد: از بسیج همه امکانات و به‌ کارگیری تمام ظرفیت‌های برای رسیدگی به وضعیت مردم شهرستان کمک گرفته شود.

علی ضیاء‌الدینی شهردار زرند نیز در این گفت‌وگو ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده گفت: از اولین دقایق صبح امروز تمام عوامل اجرایی مجموعه مدیریت شهری در آماده‌باش کامل قرار گرفته است و هم اکنون نیز همکاران من در سطح شهر در حال خدمت‌رسانی و تسهیل در امورات شهروندان و رفع معضلات ایشان هستند.

کد خبر 747346

دیگر خبرها

  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است