Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌اللّه احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه شب گذشته به صورت جداگانه با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم عیادت و برای ایشان آرزوی بهبودی و عافیت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
آیت الله جنتی و حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این دیدار در جریان روند درمانی این استاد برجسته حوزه قرار گرفتند و گروه پزشکی معالج آیت الله حسینی بوشهری نیز توضیحات لازم را برای ایشان ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: عیادت اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی از آیت‌ الله حسینی بوشهری
آیت الله حسینی بوشهری از پنج شنبه بدلیل عارضه قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و تحت عمل جراحی باز قلب قرار گرفت که این عمل بنابراعلام پزشکان موفقیت آمیز بود و روند درمانی ایشان هم رو به بهبود است.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس خبرگان قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۳۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سیدجلیل میرمحمدی نماینده منتخب مردم شهرستان‌های تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی به دنبال حادثه تروریستی اخیر راسک که تعدادی از پاسداران همیشه پیروز تیپ الغدیر به دست گروه تروریستی جیش الظلم شهید و یا مجروح شدند با خانواده‌ها و مجروحین این حادثه تروریستی دیدار و از آنها دلجویی کرد.


میرمحمدی گفت: این دیدار به تاکید رئیس مجلس شورای اسلامی هم در منازل این عزیزان و هم دربیمارستان بود که ماموریت پیدا کردم تا سلام ایشان را به این عزیزان ابلاغ کنم.


نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نقطه مشترک این عزیزان روحیه بالای آنها بود گفت: خانواده‌های معظم شهدای راسک و مجروحین محکم و استوار اعلام کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستاده اند.


میرمحمدی افزود: آرزوی مشترک این عزیزان دیدار با مقام معظم رهبری بود که قرار شد سلامشان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کنیم و از طریق مجلس پیگیری کنیم تا این اتفاق بیافتد.
وی خاطرنشان کرد: نقطه دوم این بود که بخش اعظم خدمات درمان این عزیزان در استان انجام گرفته است که درخواست داشتند ادامه خدمات درمانی شان را در تهران دریافت کنند که ازطریق وزیر بهداشت ودرمان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک