Web Analytics Made Easy - Statcounter

از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ هزار و ۳۹ تن کود سولفات پتاسیم گرانوله بین کشاورزان چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مسعود میرزایی مدیر شرکت خدمات حمایتی اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون دو هزار و ۳۹ تن کود سولفات پتاسیم گرانوله از مبادی و انبار استان به شهرستان‌های تابعه حمل و بین کشاورزان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد رشد داشته است که نشان دهنده اهمیت مصرف این کود بین کشاورزان می‌باشد.

میرزایی اضافه کرد: شایان ذکر است ۹۵ درصد کود مذکور به صورت فله در مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تخلیه و پس از کیسه گیری به کارگزاری‌های استان حمل شد.

بیشتر بخوانید: اراضی شهرستان البرز به سامانه آبیاری تیپ مجهز شد مبارزه با علف های هرز در ۷ هزار هکتار از اراضی شهرستان قزوین

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری رشد کشاورزی کود برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری

علی‌ضامن صالحی‌فرد اظهار داشت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال برگزار می‌کنیم.

وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.

صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان طی سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، بیان داشت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.

بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت به ۱۵ هزار نفر واجد شرایط

صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و در سال جاری هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان طی سال گذشته، تصریح کرد: در این پویش بیش از ۷۰۵ نفر معادل ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند.

صالحی‌فرد ادامه داد: همچنین برای بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار دز واکسن کرونا معادل ۷۵ درصد جمعیت استان تزریق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  •  اجرای طرح «کوله پشتی کتاب» در چهارمحال و بختیاری
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • افتتاح بیمارستان دامپزشکی در شهرستان اردل