Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر امور آبفای شاهدشهر از توسعه شبکه توزیع آب در کوچه احداثی خیابان شهید بنی علی این شهر خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیر امور آبفای شاهد شهر با اعلام این خبر گفت: خیابان شهید بنی علی شاهدشهر، بعلت ساخت و افزایش تعداد واحدهای مسکونی و همچنین رشد جمعیت، نیازمند توسعه شبکه بود که امور آبفای شاهدشهر برای ارائه خدمات مطلوب، نسبت به توسعه شبکه آب شرب اقدام کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود سمیعی زنوزی افزود: در راستای اقدامات توسعه شبکه توزیع آب طی سال جاری ۸۰ متر توسعه شبکه آبرسانی با لوله هایی به قطر ۱۱۰ ملیمتری از جنس پلی اتیلن اجرا شده است.

مدیر امور آب وفاضلاب شاهدشهر در پایان ضمن توصیه مردم به رعایت مصرف آب شرب گفت: شهروندان در صورت بروز هرگونه نشتی شبکه آبرسانی، مراتب را از طریق شماره تلفن  ۱۲۲ اطلاع رسانی کنند تا همکاران در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام نمایند.

 

بیشتر بخوانید: عصر جدید 2 تولید می شود؟ توسعه عضله های مصنوعی بسیار قوی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رشد شماره تلفن قطر برنا شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا

میثم جعفرزاده که به منظور بازدید از چند پروژه آبرسانی شهری و روستایی در شهرستان فسا به استان فارس سفر کرده است، همراه با علی جان صادق‌پور، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس و حسنعلی محمدی، منتخب مردم شهرستان فسا در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از خط انتقال آب چاه‌های منطقه چهل چشمه (بخش رونیز) به شهر فسا و پروژه آبرسانی به این شهر از منطقه مهدی‌آباد بازدید و بر تسریع در عملیات اجرایی تأکید کرد.

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس نیز در حاشیه این بازدید گفت: به منظور تامین پایدار آب شرب بخشی از شهر فسا، با اضافه شدن دو حلقه چاه جدید به چهار حلقه چاه قبلی در منطقه چهل چشمه بخش رونیز، ظرفیت خط انتقال این مجموعه آبرسانی به منظور انتقال آب ۶ حلقه چاه کاهش یافت که بر همین اساس اجرای خط انتقال جدید آب با افزایش ظرفیت انتقال، در دستور کار قرار گرفته و در حال اجراست.

علی جان صادق‌پور در تشریح طرح آبرسانی به شهر فسا از منطقه مهدی آباد نیز گفت: این طرح شامل حفر دو حلقه چاه و اجرای خط انتقال آب با لوله‌های ۸۰۰ میلیمتری است که اجرای خط انتقال پایان یافته و با برق‌رسانی و تجهیز چاه‌های مزبور، این طرح در مدار بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • تسریع عملیات اجرایی طرح‌های آبرسانی به فسا
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • تنش‌های آبی در دیلم رفع شود
  • تامین آب شرب در بخش آکرم آباد یزد
  • شروع عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون بندی شبکه آب شهرکرد
  • آغاز عملیات زون‌بندی شبکه آب در غرب و شرق شهرکرد
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد