Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر کبیر انقلاب همزمان با هفته وحدت مطلبی را درباره دستور امام خمینی به وحدت شیعه و سنی  در سال ۱۳۴۳ در اینستاگرام منتشر کرد.

در متن این پست آمده است:

در سندی از ساواک در سال ۴۳ گزارشگر ساواک از دستورات امام خمینی به حفظ وحدت اهل تسنن و شیعیان می‌نویسد که نشان از عمق بینش امام به این مسئله راهبردی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشگر ساواک در این سند آورده است: وحیدی یکی از معلمین [معممین] میاندوآب به قم دعوت شده و پیغام بزرگی به او داده‌اند. گفته می‌شود که آخوند‌های آذرشهر، میاندوآب، رضائیه، شاهپور زیر فرمان او می‌باشند و به او مقام آیت‌الله داده شده و قصد دارد که با ملا‌های کُرد تماس بگیرد و آخوند‌های کُرد و غیر کُرد را با یکدیگر متحد و متقن نماید.

منظور آن‌ها ایجاد اعتصاب یا اغتشاش و اختلال امنیت می‌باشد.

ضمناً از طرف آیت‌الله خمینی دستورات مکرری به آخوند‌ها صادر شده تا موجبات نزدیکی آخوند‌های سنی و شیعه را فراهم و  به شیعیان هم تذکر بدهند از توهین به مقدسات اهل تسنن خودداری نمایند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم

امام خمینی (ره) برای ناکام ماندن توطئه دشمن و جلوگیری از انحلال ارتش جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ دستور دادند که در این روز همه یگان‌های ارتش با تمام تجهیزات شان در مقابل مردم و در شهر‌های مختلف رژه بروند.

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • گزارش سفر رئیسی به دامغان / دیدار با مردم در مصلای امام خمینی (ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شد
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • اینجا «بقیع» سند مظلومیت دیرینه شیعه