Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن باقری شکیب، کارشناس اداره کل هوا شناسی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛ گفت: دمای هوا دیشب در بیشتر نقاط استان به ۲ و یا ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر رسید.

او با بیان اینکه وزش باد تا آخر هفته از پدیده های جوی استان خواهد بود افزود: در شبانه روز گذشته اسد آباد با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار  با  ۵ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد‌ترین نقاط استان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری شکیب با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارشی در استان رخ نخواهد داد اضافه کرد : در ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان هم بین ۳ درجه سانتیگراد زیر صفر تا ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در تغییر بود.

انتهای پیام/ا

کاهش دمای هوا در استان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان، نیمه ابری تا تمام ابری است، گفت از امروز تا پایان هفته، افزایش ابر پدیده غالب جوی است. 

او افزود: شرایط برای وقوع ناپایداری های جوی تا عصر پنج شنبه فراهم است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: بارش ها را به صورت تند بادهای لحظه ای، بیشتر در مناطق شمال و غرب استان خواهیم داشت. 

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش ها برای عصر امروز است، تصریح کرد: این بارش ها بیشتر مناطق استان را تحت تاثیر قرار می دهند.

سلاجقه گفت: بارش ها با رعدوبرق و تند بادهای لحظه ای همراه هستند و آبگرفتگی معابر، جاری شدن رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها دور از انتظار نیست.

وی بیان داشت: در ارتفاعات، احتمال بارش تگرگ وجود دارد؛ بنابراین افراد از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته در ارزوئیه، بم، انار، رفسنجان، راین، زرند، سیرجان، شهربابک، ماهان و بافت گزارش بارندگی داشته ایم که زرند با ۲۶ میلیمتر و بعداز آن ماهان و بافت با ۱۰ میلیمتر، بیشترین میزان بارندگی را داشته اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: از عصر پنج شنبه، کاهش بارندگی را در سطح استان خواهیم داشت.

وی گفت: منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۶ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه و لاله زار با دمای یک درجه سانتیگراد خنک ترین منطقه استان کرمان به ثبت رسیده است. 

 سلاجقه حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۹ درجه سانتیگراد می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • بارش باران با چاشنی رعدوبرق در کرمان
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • تداوم رگبار و رعد و برق تا پایان هفته/ شدت بارندگی در این استان‌ها
  • ادامه بارش باران بهاری تا چهارشنبه در همدان 
  • گرما در بنگلادش قربانی گرفت
  • هشدار هواشناسی؛ تهرانی‌ها آماده باشند
  • پیش‌بینی هواشناسی/ هوای تهران سرد می‌شود؟
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در برخی مناطق استان کرمان